Geplaatst door Beslist.nl

Beslist.nl wint Red Herring Top 100 Europe Award

Online winkelcentrum Beslist.nl heeft een Red Herring Top 100 Europe Award 2013 gewonnen. Deze prestigieuze award wordt jaarlijks uitgereikt aan de honderd meest innovatieve en veelbelovende technologiebedrijven van Europa.

Selectie
Beslist.nl was eerder al op een longlist van ruim 250 finalisten geplaatst. Selectiecriteria waren onder anderen technologische innovatie, financiële gezondheid, kwaliteit van het management, uitvoeringsstrategie en internationale marktgroei. Alle finalisten hebben het business model en de visie van het bedrijf in de afgelopen dagen gepresenteerd op het Red Herring 2013 Europe Forum in Amsterdam.

Veelbelovend
De Red Herring Top 100 is een belangrijk instrument om veelbelovende nieuwe bedrijven en ondernemers te onderscheiden. In de afgelopen jaren werden bedrijven als Facebook, Twitter, Google, Yahoo, Youtube en eBay door Red Herring al vroeg erkend als bedrijven die grote invloed op ons dagelijks leven zouden gaan hebben. Naast Beslist.nl staan ook de Nederlandse initiatieven Cleeng, GlobalOrange, Greenclouds, i-Optics, Paylogic en YD in de Red Herring Top 100 Europe.

Over Beslist.nl
Beslist.nl is in 2005 gestart als prijsvergelijkingssite en is sindsdien gevestigd in Arnhem. In mei 2011 hebben zij de markt opengegooid door te kiezen voor een gratis instapmodel. Hiermee is het ook voor kleine webwinkels mogelijk om hun assortiment op te laten nemen. Beslist.nl is al geruime tijd het grootste online winkelcentrum van Nederland. De Arnhemse shoppingsite heeft 48 medewerkers in dienst, in Nederland en België.

• Dagelijks ruim 400.000 unieke bezoekers
• 22,4 procent uniek bereik van Nederlandse internetpopulatie (STIR, november 2012)
• Bijna 7.000 aangesloten webwinkels
• Meer dan 450.000 (video)reviews van klanten en experts
• Met 21 miljoen artikelen het grootste aanbod van Nederland en België
• Winnaar van de Thuiswinkel Awards Publieksprijs XL

Mocht u vragen hebben over dit bericht of over de website www.beslist.nl, dan kunt u contact opnemen met Dave van den Berg, telefoonnummer 026 – 319 0410 of e-mail dave@beslist.nl.