Industry Wire

Geplaatst door Whitelabel PR

Bloemisten kiezen voor Whitelabel PR

VBW (Vereniging Bloemist Winkeliers) de brancheorganisatie voor bloemisten in Nederland heeft Whitelabel PR  verkozen als haar PR-bureau.  Whitelabel PR gaat VBW ondersteunen met haar mediarelaties en het naar buiten brengen van de economische relevantie van de branche en de rol en toegevoegde waarde van de bloemist.

David Gribnau, bedenker en oprichter van Whitelabel PR: “VBW is de vertegenwoordiger van ruim 1300 bloemisten en vertegenwoordigt ruim 60% van de omzet en de werkgelegenheid in de branche. Dan hebben we het dus over een aanzienlijk bedrag als je weet dat de bloemisten in Nederland een omzet van ruim 1 miljard euro genereren. VBW heeft een grote verantwoordelijkheid ten opzichte van haar leden en helpt deze in hun bedrijfsvoering.” Hij vervolgt: “Whitelabel PR gaat bloemisten helpen om in aanloop naar de zogenaamde speciale bloemdagen zoals Moederdag, Pasen en Valentijn en kampioenschappen bloemsierkunst media-aandacht te creëren, met als doel de vakbloemist te profileren. . Daarnaast is het de bedoeling om ook aan de media te laten zien dat de VBW voor media een waardevolle bron van informatie is. Ik ben er trots op dat VBW voor een gespecialiseerd bureau als Whitelabel heeft gekozen dat zich specifiek richt op branchevereniging en beroepsgroepen.”

Bram Rijkers van VBW over de samenwerking: “de samenwerking met Whitelabel PR is een volgende stap voor ons om de vakbloemist nog beter op de kaart te zetten. Doel van de samenwerking is meer bekendheid en positieve waardering voor bloemisten creëren bij consumenten door het vak eigentijds te positioneren. Beoogd effect is meer en hogere bestedingen op de winkelvloer. We kijken ernaar uit om dit samen met Whitelabel PR ten gunste van onze leden te gaan realiseren.”

Whitelabel PR is een initiatief van David Gribnau, oprichter en eigenaar van Gribnau Communicatie. Gribnau heeft bijna 20 jaar werkervaring in het communicatie vak en was zelf voorzitter van de VPRA, de Vereniging voor Public Relations en Communicatie- en Adviesbureaus.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht