Industry Wire

Geplaatst door BRAND The Urban Agency

BRAND breidt urban expertise uit met Gwenda van der Ham

BRAND The Urban Agency breidt uit. Het strategisch marketing- en communicatiebureau met volledige focus op de stad voegt Gwenda van der Ham toe aan haar managementeam.

Als voormalig directeur van FPW Rotterdam heeft Gwenda van der Ham jarenlange ervaring met de branding en marketingcommunicatie van vastgoed, van afzonderlijke gebouwen tot gebieden.

Vanaf januari 2017 vervult Gwenda de rol van Director Campaigns & Customer Relations bij BRAND The Urban Agency. “De urban propositie van BRAND; het werken voor opdrachtgevers die de stad mooier, slimmer, leuker maken door écht impact te hebben, sluit perfect aan bij mijn ervaring en ambitie.

Rinske Brand, oprichter en directeur BRAND: “Met het aanhaken van Gwenda hebben we meer slagkracht en kunnen we accelereren in onze nationale en internationale groei. Met name als het gaat om place branding en placemaking. Haar expertise is dé perfecte aanvulling in het team van BRAND.

BRAND The Urban Agency helpt haar klanten bij het creëren van een positieve en duurzame impact op de stad en haar inwoners. De aanpak varieert van place branding en (her)positioneringstrajecten tot campagnes, events en festivals.

www.brandurbanagency.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht