Geplaatst door Matters Most

Brand Republic wordt Matters Most

Amsterdam, 27 januari 2016 – Brand Republic gaat vanaf vandaag verder als Matters Most. De nieuwe naam past beter waar het branding bureau voor staat: het creëren van meaningful brands. Dit zijn merken die handelen vanuit hun ware identiteit en die betekenis willen hebben in het leven van mensen. Matters Most werkt voor merken als Gulpener, Nijntje Museum, Bar-Le-Duc, Simon Lévelt, Oasen en Diergaarde Blijdorp.

Brand director & partner Rogier Schut: “Bij een betekenisvol merk gaat het om de kracht tussen betekenis en winst en gaan we op zoek naar het antwoord op de vraag What matters most? Door die vraag te beantwoorden gaan we terug naar de kern van een merk om mensen het beste van een merk te laten ervaren.”

Amsterdam
De nieuwe naam valt samen met stevige groeiambities. Om die zo goed als mogelijk in te vullen verhuist het bedrijf van Utrecht naar Amsterdam. Rogier Schut: ”Amsterdam biedt ons de mogelijkheid om meer en sneller talentvolle mensen, partners en bedrijven te ontmoeten en aan ons te verbinden.”