Geplaatst door Branddoctors

Branddoctors en Mixe bundelen krachten

De strategische marketingbureaus Branddoctors en Mixe – healthcare marketing bundelen per 1 januari 2015 hun krachten door te fuseren naar een groepsverband onder de naam BDMX. Tegelijk met de fusie treden vier directors toe als partner, waarmee het bedrijf een stevig fundament legt voor de toekomst. Branddoctors, Branddoctors Dialogue en Mixe blijven als zelfstandige merken actief in de markt.

Mike Janssen (oprichter Mixe, directeur BDMX Groep):

“Branddoctors en Mixe vinden elkaar in hun gedrevenheid om met organisaties het verschil te maken in het leven van hun klant. Dat doen wij beiden al meer dan 10 jaar en nu met 25 mensen. Branddoctors weet daarbij als geen ander om consumenten en zakelijke klanten te doorgronden. Wij opereren in complexe markten met veel belanghebbenden. De expertise van Branddoctors helpt ons bij het verdiepen van inzichten in al die spelers. Branddoctors Dialogue maakt het bovendien voor onze klanten mogelijk om op dagelijkse basis dialoog te voeren via online communities.”

Susanne Swinkels (oprichter Branddoctors):

“De creatieve kracht van Mixe helpt ons om klantstrategie concreet te visualiseren en brengt deze tot leven. Dat zorgt voor impact binnen organisaties en raakt de consument in het hart. Ik merk dat onze opdrachtgevers dat als een meerwaarde zien.”

Vier nieuwe partners verstevigen fundament voor groei

Naast de huidige partners: Mike Janssen, Susanne Swinkels, Peter van der Schouw, Gijsbert Croes en Jenny Elissen, treden vier directors toe als partner: Heidi Wielens, Annemieke van Heiningen (beiden Branddoctors), Claire de Nerée tot Babberich (Branddoctors Dialogue) en Hester van Thiel (Mixe). Daarmee legt het bedrijf een krachtige basis voor toekomstige groei.