Brouwerij Haacht kiest voor Drink-IT® CRM en Microsoft® Dynamics CRM 2013

Tremelo, 2 juli 2014Brouwerij Haacht heeft zijn go gegeven voor de implementatie van Drink-IT® CRM. De brouwerij had nood aan een geïntegreerde CRM-oplossing die zowel het commerciële team als de service techniekers kon ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten. Ze hebben de geschikte oplossing gevonden bij NORRIQ die een mobiele tabletoplossing op maat heeft ontwikkeld voor de brouwerij- en drankensector.

Mobiele oplossing, overal en altijd beschikbaar

Het commerciële team en de service techniekers van Brouwerij Haacht gaan binnenkort de baan op met hun tablet of smartphone waardoor ze realtime toegang hebben tot alle data die in de administratieve database zit, waar en wanneer ze dit nodig hebben. Zo kunnen ze bijvoorbeeld op elk moment hun planning checken, de verkoopshistoriek raadplegen en het sales team kan ieder bezoek gestructureerd afwerken door de vooraf bepaalde bezoekrapporten die per klant beschikbaar zijn in het systeem.

Oplossing op maat van de sector

Tijdens onze zoektocht naar een nieuw CRM-systeem, kwamen we snel bij NORRIQ terecht,” getuigt Philippe Sintubin, ICT Project Manager bij Brouwerij Haacht. “Hun expertise en ervaring in de brouwerij- en drankensector samen met een CRM-oplossing gericht op de specifieke noden van de markt, maakte een goede indruk op ons. Dankzij Drink-IT® CRM zullen we o.a. in staat zijn de afspraken met onze horecaklanten beter en efficiënter op te volgen en hen een nog betere service te bieden.”

Meten is weten besluit Philippe Sintubin. “Doordat we met Drink-IT® CRM een beter overzicht gaan krijgen op de markt kunnen we onze opportuniteiten maximaliseren en onze klantenbinding versterken.”