Industry Wire

Geplaatst door LEWIS PR

Bureau opent marketingdivisie in Nederland, gaat verder als LEWIS (zonder PR)

Eindhoven/Amsterdam– LEWIS introduceert vandaag een nieuwe naam, branding en website. Het internationale bedrijf met onder meer vestigingen in Eindhoven en Amsterdam is uitgegroeid tot een full-service communicatiebureau; de nieuwe branding weerspiegelt dat.

In Nederland voegt LEWIS een marketingdivisie toe aan het bestaande aanbod van PR, digital en content. Leonie Kingma is aangesteld als Marketing Services Manager om deze nieuwe tak op te zetten. Ze komt van Quintiq, waar ze haar ervaring in global marketing en sales heeft opgedaan.

Verder zijn de belangrijkste veranderingen:

  • De naam verandert van LEWIS PR naar LEWIS
  • De nieuwe website is www.teamlewis.com
  • Het nieuwe logo en de huisstijl vertegenwoordigen het brede dienstenportfolio van LEWIS: klanten kunnen bij het bureau terecht voor volledige marketing- en communicatieondersteuning

De afgelopen jaren heeft LEWIS veel geïnvesteerd in groei op het gebied van digital, onderzoek en advertising. Zo werd in 2013 het Amerikaanse DMG overgenomen, een full-service marketingbureau. De integratie van DMG binnen LEWIS is compleet; zo leidt Senior Vice President Lisa Paglia de internationale uitrol van de marketingdiensten. Oprichters Eric Davies en Andy Murphy bekleden senior managementposities binnen LEWIS.

CEO Chris Lewis: “We hebben de afgelopen drie jaar veel geïnvesteerd in groei, zowel organisch als via overnames, om er zeker van te zijn dat we de vaardigheden in huis hebben die klanten nodig hebben in de toekomst. We kunnen met een gerust hart stellen dat we nu een flexibel, full-service, internationaal dienstenpallet hebben. Onze nieuwe merkidentiteit reflecteert deze bredere propositie. Dit is onze visie op de toekomst van communicatie; we combineren een wereldwijd bereik en ervaring met onze ondernemende geest en een onconventionele aanpak. We geloven dat grote merken hier behoefte aan hebben.”

De diensten van LEWIS omvatten PR, marketing, digital, markt- en data-analyse en content. De PR-teams helpen klanten dagelijks met het proactief onderhouden van relaties met de media en online influencers. Onder de marketingdiensten vallen onder meer lead generatie-programma’s, evenementen, webinars, inbound en outbound-campagnes en sales enablement. De digital tak LEWIS Pulse, de snelst groeiende divisie van het bureau, levert social media en digitale (demand gen) campagnes. De research-tak biedt marktanalyse, brand awareness-onderzoek en inzicht in klantsegmentatie. Het contentteam van LEWIS is gespecialiseerd in onder meer blogging- en whitepapercampagnes, e-bookproductie en andere content.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht