Business Proces Outsourcing (BPO) in Centraal Europa

Steeds meer bedrijven uit West Europese landen kiezen landen uit Centraal Europa (nearshoring)voor het uitbesteden van een deel van hun activiteiten. Landen als Hongarije Polen en Roemenië bieden veel voordelen t.o.v. landen uit andere delen van de wereld zoals China en India (offshoring).

Hoewel er nog steeds culturele verschillen bestaan zijn deze aanzienlijk kleiner bij nearshoring. Dit leidt tot lagere kostenrisico’s voor de uitbesteding van de activiteiten. Daarnaast bieden de landen binnen Centraal Europa een flexibele arbeidsmarkt met ondermeer goedgeschoold personeel.

Op donderdag 12 februari organiseert Het Hungarian Business Network (HBN) in samenwerking met Platform Outsourcing Nederland (PON) een evenement rondom Business Proces Outsourcing (BPO) in Centraal Europa. Gastheer en sponsor van dit evenement is TMF-Group Nederland.

Aan het evenement zullen naast vertegenwoordigers van de Hungarian International promotion Agency (HIPA), verschillende Internationale organisaties deelnemen die iets gaan vertellen over hun ervaringen rondom het thema BPO in Centraal Europa en Hongarije in het bijzonder.  Aan het eind van het programma wordt u de gelegenheid geboden om in een rondetafel gesprek de deelnemers te spreken. Graag van tevoren aanmelden via onze website (maximaal 5 per deelnemer).

Doelgroep: Iedere organisatie die overweegt om een deel van haar activiteiten over de landsgrenzen heen uit te besteden of dat al doet. Organisaties die geïnteresseerd zijn in het zaken doen in het algemeen in Centraal Europa.

Aanmelden kunt u via:
www.huchamber.nl/nl/agenda/business-process-outsourcing-naar-centraal-europa

Datum: 12 februari 2015

Aanvang registratie 17.30 uur (Food and drinks)

Opening: 18.30 uur

Locatie: hoofdkantoor TMF Group

Adres: Herikerbergweg, 1101 CM, Amsterdam Zuidoost

Na de presentaties zal er voldoende ruimte worden geboden om te netwerken.

Het evenement eindigt om 21.30 uur

Kosten per deelnemer: 15,- euro. (Donateurs gratis).

Parkeren: in de garage onder het gebouw op eigen kosten.

Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met André Komáromi