Industry Wire

Geplaatst door C&A

C&A opent flagship store met storytelling campagne geïnspireerd op Amsterdam

Modeketen C&A opent vandaag haar eerste flagship store in Nederland, aan het Damrak in hartje Amsterdam. Voor deze bijzondere gelegenheid introduceert C&A ‘Today’s Look is Amsterdam’: een campagne geïnspireerd op de stad Amsterdam.

Speciaal voor de campagne zijn bekende mode-influentials zoals Jetteke van Lexmond en Bastiaan van Schaik gevraagd om outfits samen te stellen geïnspireerd op bekende Amsterdamse locaties. Van een dagje Vondelpark tot een avondje Concertgebouw. De beelden & verhalen zijn vervolgens gebruikt in alle media, van outdoor tot online. Daarmee een geïntegreerde storytelling campagne, met C&A’s nieuwste collectie én de stad centraal.

Reclamebureau Eigen Fabrikaat ontwikkelde het concept en tekende voor de uitwerking, dat mede dankzij het digitale Buitenreclame netwerk van JCDecaux optimaal zichtbaar zal zijn in Amsterdam.

Credits
Klant: C&A Nederland
Bureau: Eigen Fabrikaat
Media: Carat, Posterscope & JCDecaux
Fotografie: Anne Dokter (Pim Thomassen Agency)

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht