Geplaatst door SPOT

Carina van Roekel wordt Marketing Communicatie Expert bij SPOT

Amsterdam, 2 juli 2015. Carina van Roekel is donderdag 2 juli begonnen als Marketing Communicatie Expert bij SPOT. Carina heeft de afgelopen 2,5 jaar gewerkt als PR & Communicatiemedewerker bij de Stichting Meer dan Voetbal.

Carina zal in haar functie als Marketing Communicatie Expert Michel van der Voort ondersteunen op diverse innovatie- en onderzoeksprojecten. Daarnaast wordt Carina onder meer verantwoordelijk voor de communicatie van publicaties en onderzoeken over TV en online video en voor de organisatie van bijeenkomsten zoals de SPOT Expert Sessie en de stoomcursus THIS = TV. Een van de eerste projecten onder de verantwoordelijkheid van  Carina is de bouw van de nieuwe SPOT website die dit najaar gereed zal zijn.

Over SPOT
SPOT is het Nederlandse marketingcentrum voor TV reclame. SPOT verzorgt informatie over televisie als reclamemedium, biedt services ten behoeve van adverteerders en vertegenwoordigt de belangen van de reclamebedrijven van de televisiezenders.

In SPOT participeren de volgende organisaties:
Ster, Discovery Networks Benelux, ORN, RTL Nederland​, FOX Channels Benelux​, AT5, SBS Broadcasting, Disney Channels Benelux, VIAC