Geplaatst door CB Fashion

CB Fashion viert 20-jarig bestaan

Logistiek dienstverlener CB Fashion viert vandaag zijn 20-jarig bestaan. Samen met klanten en relaties wordt deze feestelijke dag gevierd bij voetbalclub SV Deurne, waarvan CB Fashion maatschappelijk partner is.

In 1996 richtten Mark Fransen en Marie-Jose van der Linden Fashionwheels op. Sinds de opening van het eerste distributiecentrum in Helmond is de warehouse capaciteit uitgegroeid tot 100.000 m² voor hangende en liggende kleding, schoenen en accessoires. In 2014 bundelde Fashionwheels de krachten met CB en werd de naam veranderd in CB Fashion. CB Fashion kijkt uit naar de toekomst waarin zij hun netwerk in het buitenland verder willen uitbouwen.

Inzet en betrokkenheid
Niek Fransen, Logistiek Directeur van CB Fashion: ‘Ik ben vooral trots op de medewerkers. We hebben de afgelopen 20 jaar steeds groei door gemaakt. Dat kan niet zonder de inzet en betrokkenheid van alle collega’s.’ Fransen kijkt met veel vertrouwen en plezier vooruit: ‘De wereld van fashion & lifestyle ontwikkelt zich, nationaal en internationaal, offline en online. Beloftes aan de consument kunnen niet worden waargemaakt zonder goed geoliede logistiek. Het geeft veel voldoening om steeds weer nieuwe logistieke oplossingen te realiseren in deze dynamische markt.’

Over CB Fashion
CB Fashion is 20 jaar geleden opgericht als Fashionwheels. In 2014 ontstond door een joint venture met CB (voorheen Centraal Boekhuis) CB Fashion; een integrale logistieke dienstverlener voor de Fashion & Lifestyle industrie. CB Fashion biedt oplossingen in de vorm van inbound logistics, douane faciliteiten, fashion warehousing (ruim 100.000 m2), e-fulfillment en (inter)nationale distributie en werkt voor een brede groep van toonaangevende nationale en internationale merken. CB (inclusief CB Fashion) heeft ruim 1000 medewerkers in dienst en realiseerde in 2015 een omzet van 112,7 miljoen euro. (zie ook www.cb-fashion.nl)