Industry Wire

Geplaatst door Centralpoint.nl

Central Point wint aanbesteding hard- en software bij Servicepunt71

Central Point heeft de Openbare Europese aanbesteding voor het leveren van hard- en software gewonnen bij Servicepunt71 (SP71). SP71 is een moderne shared serviceorganisatie die sinds 1 januari 2012 de bedrijfsvoering verzorgt voor de gemeenten Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest en Zoeterwoude.

Deze gemeenten zijn zowel eigenaar als klant van SP71. De organisatie bestaat uit zes Service-eenheden, te weten: Inkoop, HRM, Financiën, Facilitaire Zaken, ICT en Juridische Zaken en een staf-eenheid bedrijfsvoering en control. Er werken ongeveer 300 medewerkers bij SP71.

De Openbare Europese aanbesteding bestond uit drie percelen: levering en onderhoud Hardware Werkplek, levering en onderhoud Hardware Backend en levering en onderhoud Software. Installatie en implementatie zijn buiten scope van deze aanbesteding. De contractduur is maximaal 5 jaar inclusief optioneel twee maal één jaar verlenging. De totale indicatieve contractwaarde van de drie percelen bedraagt ongeveer 9 miljoen Euro.

Voor de bovenstaande drie percelen wordt met meerdere leveranciers een contract aangegaan. Central Point is in alle drie de percelen één van de geselecteerde partijen.

Ronald Ederveen, Directeur Central Point Business Solutions:
“Wij zijn trots op de selectie van Centralpoint door Servicepunt71 als één van haar leveranciers voor de komende contractperiode. Doel van ons proactieve klantbedieningsconcept genaamd Central Point Business Solutions is onze klanten de ultieme klantbeleving te bieden. Wij zijn ervan overtuigd dat wij hiermee Servicepunt71 gaan helpen in de uitvoering van haar dienstverlenende rol als shared serviceorganisatie voor een aantal belangrijke gemeenten in Nederland.”

Over Central Point
Central Point bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland. Wij zien het als onze missie om het verkrijgen van ICT-hardware eenvoudig te maken voor onze klanten. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.

Central Point Business Solutions
Naast dat u eenvoudig online producten kunt vinden en bestellen bij Centralpoint.nl, dé online
IT-hardware leverancier van Nederland, biedt Central Point Business Solutions middelgrote en grote bedrijven en (overheids-)instellingen de mogelijkheid om via een eigen klantspecifieke webportal ICT-producten te bestellen. Via uw eigen portal heeft u inzicht in uw openstaande offertes, orders, leveringen en facturen. U heeft tevens de beschikking over een eigen gespecialiseerd klantenteam inclusief een vaste accountmanager. Zij helpen u graag met een onafhankelijk besteladvies over kantoorautomatisering en datacenter oplossingen. Samen met een aantal business partners bieden wij u diepgaande ICT-infrastructuurkennis, waardoor u profiteert van een uitgebreid advies van gespecialiseerde partijen en bieden wij u alle IT-dienstverlening die u van uw hardware leverancier mag verwachten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht