Geplaatst door Centralpoint.nl

Centralpoint krijgt Dell EMC Titanium partner status uitgereikt

Centralpoint krijgt op 27 februari 2017 officieel de Dell EMC Titanium partner status uitgereikt. De Titanium status is de hoogste status die te behalen valt in het splinternieuwe Dell EMC partner programma. Hiermee behoort Centralpoint tot een zeer selecte groep Nederlandse IT-leveranciers die deze partner status met trots mogen voeren.

Het introduceren van de nieuwe partner statussen is onderdeel van het nieuwe Dell EMC partner programma dat met ingang van 27 februari wereldwijd wordt geïntroduceerd. Zowel Dell als EMC hadden ieder hun eigen business partner programma. Deze zijn nu samengevoegd in één programma waarin zowel de competenties alsook de condities zijn vastgelegd voor alle producten, software en services die Dell EMC in de markt zet.

Centralpoint heeft tijdig aan alle Dell EMC Titanium partner criteria voldaan en beschikt hiermee over de hoogste partnerstatus die Dell EMC kent. Hiermee kan Centralpoint nu ook haar gehele klanten set bedienen met het zeer brede Enterprise producten en oplossingen portfolio van Dell EMC.

Ronald Ederveen, Commercieel Directeur Centralpoint:
“Wij zijn bijzonder trots op het behalen van de hoogste partner status bij Dell EMC. Hiermee tonen wij aan dat Centralpoint bij Dell EMC behoort tot de top partners in Nederland. Voor ons en onze klanten is dit belangrijk, omdat wij altijd zaken doen in de driehoek: klant – fabrikant – Centralpoint. De klant ziet namelijk graag een actief betrokken fabrikant bij de selectie en implementatie van innovatieve datacenteroplossingen. Centralpoint werkt dan ook intensief samen met Dell EMC bij het adviseren, installeren en migreren van datacenter oplossingen”.

Over Centralpoint:
Centralpoint bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland. Wij zien het als onze missie om het verkrijgen van ICT hardware eenvoudig te maken voor onze klanten. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.