Geplaatst door Centralpoint.nl

Centralpoint wederom HP Platinum partner in Nederland

HP Nederland heeft deze week het niveau van de partnerstatussen van haar businesspartners voor het komende jaar vastgesteld. Centralpoint heeft haar Platinum partnerstatus behouden en behoort daarmee wederom tot de elite van de HP businesspartners. De Platinum status is de allerhoogste status die een HP partner kan bereiken.

Recent is Centralpoint nog door HP Nederland beloond met de HP Partner of the Year award. De intensieve samenwerking met HP gaat terug tot de oprichting van Centralpoint in 2001. Sinds die tijd worden er ieder jaar op alle mogelijke vlakken initiatieven gestart om de gezamenlijke business te laten groeien. Of het nu gaat om vernieuwende online campagnes, het werven van nieuwe klanten in het MKB, tot het gezamenlijk winnen van grote Europese aanbestedingen. Door deze uitstekende samenwerking is HP al sinds jaar en dag de belangrijkste partner van Centralpoint.

Brian Speelman, CEO Centralpoint:
“Het opnieuw behalen van de hoogste Platinum status bij HP betekent voor ons veel meer dan een schildje aan de muur. Onze jarenlange intensieve samenwerking met HP in Nederland resulteert voor onze klanten in een uniek aanbod van innovatieve producten en oplossingen. Klanten zijn op zoek naar meer productiviteit tegen lagere kosten, maar willen ook producten met een mooi design waarmee het prettig werken is. De productinnovaties van HP zijn naast functioneel vernieuwend tegenwoordig ook heel mooi om te zien, waardoor wij met het HP productportfolio volledig aan de vraag van de klant kunnen voldoen”.

Over Centralpoint.nl
Centralpoint bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland. Wij zien het als onze missie om het verkrijgen van ICT hardware eenvoudig te maken voor onze klanten. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.