Geplaatst door Centralpoint.nl

Centralpoint wint opdracht voor 5500 werkplekken bij de Nederlandse Spoorwegen

De Nederlandse Spoorwegen heeft onlangs aan Centralpoint Business Solutions de opdracht gegund voor de levering van 5500 werkplekken ten behoeve van de nieuwe standaard werkplek.

De opdracht is het resultaat van een e-veiling, welke op basis van de eerder uitgevoerde erkenningsregeling, door NS recent is gehouden. Het betreft een eenmalige opdracht met een mogelijkheid voor een additionele bestelling van nog eens 1500 werkplekken.

Centralpoint heeft in haar aanbieding nauw samengewerkt met Lenovo Nederland wat ertoe geleid heeft dat de NS binnenkort gebruik maakt van Lenovo “rich clients”. Ook gaat de NS gebruik maken van AOC monitoren en wordt de apparatuur beveiligd door middel van Kensington sloten.

Ronald Ederveen, Directeur Centralpoint Business Solutions: “Met de gunning door de NS van deze opdracht tot levering van standaard werkplekken bewijst Centralpoint dat het met de recent gestarte nieuwe klantformule voor mid- en grootzakelijke klanten, Centralpoint Business Solutions genaamd, een belangrijke IT-hardware leverancier is voor de Nederlandse markt”.

Bas van Kempen, Manager NS Procurement: “De tijdige levering van deze hardware door Centralpoint is voor NS cruciaal voor het verder uniformeren en verbeteren van de werkplekken binnen onze onderneming. Wij hebben er vertrouwen in dat we met Centralpoint hiervoor de juiste partij gekozen hebben“.

Over Centralpoint.nl
Alles rondom uw ICT eenvoudig online bestellen en snel in huis. Een ongekend grote keuze en een scherpe prijs. En dat alles bij een betrouwbare webwinkel, die u ook nog eens graag adviseert over de perfecte zakelijke ICT-oplossing. Onrealistisch? Nee, hoor. Wij zijn Centralpoint.nl, aangenaam.

Centralpoint.nl is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd en bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland. Wij zien het als onze missie om aan al uw ICT-wensen tegemoet te komen. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.