Geplaatst door Clavister

Clavister stelt nieuwe topmannen aan

28 juni 2016, Hoofddorp – Clavister (Nasdaq: CLAV), leider in high-performance network security, heeft Erik Engström aangesteld als hoofd Global Telecom Sales en Stephan Schmidt als hoofd Global Enterprise Sales. Deze benoemingen maken deel uit van Clavister’s plannen voor internationale expansie.

Engström trad in 2013 in dienst bij Clavister na actief te zijn geweest in verschillende verkoopfuncties bij Nokia, waar hij de verantwoordelijkheid droeg voor oplossingen voor LTE-beveiliging. In zijn functie als global account manager Telecoms bij Clavister gaf hij leiding aan de telecomactiviteiten.

Schmidt werd 2014 bij Clavister aangesteld als EMEA Channel Manager na eerder te hebben gewerkt voor bedrijven als Dell, Nordic Edge, Intel Security en McAfee. Hij neemt nu de verantwoordelijkheid voor de Enterprise Sales-teams van Clavister op zich.

“Stephan en Erik beschikken allebei over meer dan 20 jaar ervaring in de markt voor IT-beveiliging. Zij kennen de sector door en door en hebben een indrukwekkende track record in het leidinggeven aan salesteams en het verhogen van de omzet”, aldus Jim Carlsson, CEO van Clavister. “Deze strategische benoemingen brengen ons in een sterke uitgangspositie om onze internationale groeidoelstellingen voor het komende jaar te realiseren.”

In de eerste helft van 2016 tekende Clavister distributieovereenkomsten in diverse nieuwe markten zoals Afrika en Polen, en ging het nieuwe partnerships aan in de Verenigde Staten. Clavister blijft daarnaast gestaag groeien in de regio Asia-Pacific.

Over Clavister

Clavister is een vooraanstaande leverancier van beveiligingsoplossingen voor vaste, mobiele en virtuele netwerkomgevingen. Clavister biedt het midden- en kleinbedrijf, telecombedrijven en leveranciers van cloudoplossingen hoogwaardige beveiligingsoplossingen voor de verdediging tegen de nieuwste beveiligingsrisico’s. Clavister Holding AB is genoteerd aan de NASDAQ First North onder de naam Clav en heeft circa 6,253 aandeelhouders. Remium Nordic AB is de Certified Advisor van Clavister. Bezoek voor meer informatie: www.clavister.com