Geplaatst door Allesin1vergelijken.eu

Consumenten betalen vaak nog te veel voor abonnementen

VENRAY, 20151015 — Consumenten geven per jaar nog steeds veel te veel geld uit voor internet, televisie en telefonie. Met het juiste abonnement kan hier jaarlijks enorm op bespaard worden.

Dit blijkt uit onderzoek van www.allesin1vergelijken.eu. Veel Nederlanders hebben namelijk verschillende losse abonnementen voor bellen, internet en televisie. Een alles in één pakket is echter vrijwel altijd goedkoper, omdat je alle drie de diensten in één abonnement hebt. Daarnaast blijven consumenten vaak zitten bij dezelfde aanbieder, terwijl het voordelig kan zijn op over te stappen op een andere aanbieder.

Voordelen van alles in één

Alles in één is over het algemeen goedkoper dan drie losse abonnementen voor bellen, internet en televisie. Dit komt doordat aanbieders van deze diensten graag willen dat consumenten alles bij hen afsluiten. Bij het afsluiten van een alles in één pakket krijg je dan ook vaak voordeel als consument, omdat de aanbieder je dan beloont voor het afsluiten van het volledige pakket. Voor nieuwe klanten geldt meestal ook nog dat aanbieders extra kortingen geven. Daarnaast is het echter ook overzichtelijker voor de consument. Met losse abonnementen voor bellen, internet en televisie zit je vaak bij verschillende aanbieders. Dit kan onoverzichtelijk worden wanneer er problemen ontstaan met de signaalsterkte of verbinding. Met alles in één heb je deze problemen niet, omdat alle diensten door dezelfde aanbieder geleverd worden. Zo weet je meteen welke klantenservice je moet bellen als er problemen ontstaan.

Alles in één vergelijken

Er zijn veel verschillende aanbieders van alles in één pakketten. Zo kun je als consument onder andere terecht bij Fiber, KPN, Online, Stipte, Tele2, Telfort, UPC, Vodafone, XS4ALL en Ziggo. Om een goed overzicht te houden van alle aanbieders, vergelijk je nu gemakkelijk de verschillende abonnementen op www.allesin1vergelijken.eu. Na het invullen van je postcode kun je meteen zien welke aanbieders op jouw adres kunnen leveren. Op deze manier zie je dus meteen welke aanbieder voor jou het meest voordelig is.