Geplaatst door Cow Hills

Cow Hills Retail slaat haar vleugels uit naar Zuid-Afrika

Kaapstad, Zuid-Afrika, 12 Oktober 2015 – Nederlands toonaangevende leverancier van Point Of Sale software, Cow Hills Retail, heeft een kantoor in Kaapstad, Zuid-Afrika geopend.

Cow Hills is met haar Retail Online Suite de snelst groeiende winkelautomatiseerder van de afgelopen 5 jaar. Met klanten als Blokker, Zeeman, HEMA & V&D/La Place is de Retail Online Suite inmiddels de standaard voor centraal geleide filiaal bedrijven in Nederland en ook daarbuiten. Op dit moment is de Retail Online Suite uitgerold naar 8 landen en zijn er dagelijks bijna 20.000 verkooppunten actief. Na het succes in Europa is nu de tijd rijp om de vleugels verder uit te slaan.

De beslissing om een kantoor in Zuid-Afrika te openen werd ingegeven door de sterke band met het land en de aanwezigheid van zeer professionele grote retail-organisaties. CEO Van der Veldt: “Wij geloven dat deze markt een fantastische kans voor ons biedt, Zuid-Afrikaanse Retailers hebben een vergelijkbare cultuur en doelstellingen met die van Nederlandse Retailers”.

Colin Wall, een doorgewinterde Retail professional, is aangesteld als Country Manager om Cow Hills te vertegenwoordigen bij de Zuid-Afrikaanse retailers. Colin heeft een sales en marketing achtergrond en heeft in het verleden diverse grote ondernemingen mogen vertegenwoordigen. In zijn laatste rol was hij binnen Zebra Technologies (voorheen Motorola Enterprise Solutions) verantwoordelijk voor het introduceren van nieuwe concepten en innovaties.

Colin: “Ik ben zeer enthousiast dat ik deel mag uitmaken van het dynamische team van Cow Hills Retail. In juni heb ik Cow Hills in Nederland bezocht en gezien hoe zij dagelijks hun klanten adviseren en voorzien van State-of-the-Art Retail Solutions.