Creon Online B.V. lanceert webshop in vloeren

Hardinxveld-Giessendam, 20141010 — De firma Creon Online B.V., onder andere bekend van de webshops creon-rolluiken.nl, creon-rolluiken.be, creon-kozijnen.nl en creon-ramen.be, heeft onlangs een nieuwe webshop gelanceerd. De nieuwe webshop is net als de andere webshops van Creon in Nederland en België gelanceerd. Via de domeinen creon-vloeren.nl en creon-vloeren.be kunnen bezoekers uit Nederland en België op een lokaal gerichte website nieuwe vloeren uitzoeken en bestellen.

Ook nu is het weer mogelijk om direct online de prijzen te berekenen van zelf samengestelde vloeren en accessoires. Dit concept heeft de afgelopen jaren zijn kracht bewezen en wordt dan ook nu weer ingezet. Binnen 1 minuut de prijs berekenen van maatwerk producten. Hiermee loopt Creon steeds weer voorop in de branche.

Alle keuze in vloeren

Creon Vloeren richt zich zowel op de particuliere nieuwbouw als verbouw markt en op de klein zakelijke markt. Het assortiment bevat voor ieder wat wils, van voordelige laminaat vloeren tot authentieke houten vloeren en lamel parket. Maar ook de nieuwe trend PVC vloeren zijn aanwezig. Hiermee hoopt Creon zich als een totaalleverancier op de vloerenmarkt te onderscheiden. Uiteraard zijn ook alle benodigde accessoires te bestellen. Hierbij kan gedacht worden aan plinten, ondervloeren, legsets en onderhoudsproducten.

Houten vloeren / parket

De authentieke houten vloeren van Creon zijn in diverse kleuren verkrijgbaar. De houten parket vloeren onderscheiden zich door de hoge kwaliteit en authentieke uitstraling. De prijsstelling is scherp, mede door het online concept van Creon. Uiteraard is het ook mogelijk om de vloer eerst te bekijken of om een staal te bestellen. De showroom van Creon is op vrijdag op afspraak te bezoeken.

Laminaat

Ook voor een klein budget heb je bij Creon al een mooie vloer. Laminaat is dan een goede keuze. Laminaat is vele malen voordeliger dan een echte houten vloer terwijl de uitstraling afhankelijk van het gekozen laminaat erg als een houten vloer doet aanzien. Tegenwoordig zijn er ook laminaat vloeren met bijvoorbeeld een tegel uitstraling.

PVC vloeren

Een van de nieuwste mogelijkheden op vloergebied is de PVC vloer. PVC is een kunststof, oftewel een kunststof vloer. Het voordeel hiervan is dat de toplaag erg slijtvast is en tevens waterdicht en vochtbestendig. Hierdoor zijn PVC vloeren ideaal voor gebruik in de badkamer en keuken, maar natuurlijk ook in andere ruimtes. Een kunststof vloer gaat al snel decennia mee.

Scherp geprijsde vloeren online kopen

De vloeren bij Creon zijn allen scherp geprijsd. Dit is o.a. mogelijk door het slimme internet concept waarbij men online zelf de vloeren samenstelt en kan bestellen. U voert simpelweg de specificaties in waarna u de totaalprijs van uw producten ziet. Bestellen is ook eenvoudig. Na het invoeren van uw gegevens betaald u 5% aan, bv met iDeal of via bankoverschrijving. Binnen enkele weken wordt uw bestelling thuisbezorgd en betaald u het restbedrag. Hiermee wil Creon de drempel om online voor grotere bedragen te bestellen verlagen. Deze strategie heeft zich bij de andere Creon concepten al ruimschoots bewezen.

Bekijk hier Creon Vloeren Nederland: www.creon-vloeren.nl
Bekijk hier Creon Vloeren België: www.creon-vloeren.be