Geplaatst door Creon Online B.V.

Creon Rolluiken lanceert nieuwe webshop

De firma Creon Online B.V., onder andere bekend van de webshop www.creon-rolluiken.nl, heeft vandaag een nieuwe webshop gelanceerd. Sinds de oprichting van Creon Rolluiken heeft de firma een aanzienlijke groei doorgemaakt. Het unieke concept waarbij consumenten zelf hun rolluiken kunnen samenstellen en bestellen word door vele consumenten hoog gewaardeerd. Met de nieuwe webshop verwacht Creon Rolluiken haar service verder te kunnen optimaliseren.
De nieuwe webshop oogt rustiger van opzet. Dit komt onder andere doordat informatie m.b.t. bestellen, producten en betalen nu allemaal binnen de productpagina’s zijn verwerkt. Door middel van bladwijzers worden consumenten direct naar de informatie die zij zoeken gestuurd.

Het assortiment wordt vooralsnog niet gewijzigd en bestaat uit rolluiken, grote lamel rolluiken, rolluiken met geïntegreerde hor, roldeuren, rolluik motoren en andere benodigdheden voor rolluiken en roldeuren.

Ook blijft het doe het zelf concept ongewijzigd. Creon Rolluiken is een van de eerste firma’s die het mogelijk maakte om zelf online rolluiken samen te stellen en te kopen. Dit concept heeft ertoe geleid dat rolluiken voor ieder budget bereikbaar zijn geworden. Door het aanbieden van heldere handleidingen en instructievideo’s op het gebied van inmeten en monteren kan de consument nu zelf eenvoudig rolluiken plaatsen. Het overslaan van schakels zoals importeurs, tussenhandelaren en montagebedrijven heeft ertoe geleid dat rolluiken via Creon al snel 50% voordeliger zijn ten opzichte van traditionele bedrijven.

Om consumenten maximale bescherming te bieden is Creon aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Zo kunnen consumenten vertrouwd bij Creon shoppen en rekenen op de allerhoogste service en kwaliteit.

Bekijk de nieuwe webshop op: www.creon-rolluiken.nl