Industry Wire

CRMWaypoint behaalt grootste groei uit zijn geschiedenis

Hilversum, 1 april 2015 – CRMWaypoint, het grootste kenniscentrum van Salesforce in de Benelux, heeft over het jaar 2014 de grootste groei uit zijn geschiedenis gerealiseerd. Het aantal gesloten contracten steeg in 2014 met ruim 30 procent en met name in het enterprise segment groeide CRMWaypoint sterk. Nieuwe klanten als Menzis, Pink Elephant, Amnesty International en Fudura zijn verwelkomd. Bovendien is de betrokkenheid bij bestaande klanten, zoals Aegon, uitgebreid. De vraag naar Salesforce-kennis- en ervaring neemt wereldwijd snel toe en het bedrijf heeft nu meer dan zestig certificeringen weten te behalen.

De groei komt niet als een verrassing. Vorig jaar bereikte CRMWaypoint de mijlpaal van 500 Salesforce-projecten bij 180 klanten. Dat is sindsdien gegroeid naar zo’n 580 projecten en 220 klanten. In zeven jaar tijd heeft CRMWaypoint, één van de eerste partners van Salesforce in de Benelux-regio, nu zo’n 30.000 gebruikers gemigreerd naar de verschillende clouds van Salesforce, waaronder Marketing Cloud en Service Cloud.

Het bedrijf is in 2014 ook gegroeid in het aantal medewerkers. Er werken nu 30 consultants bij CRMWaypoint die in 2014 diverse certificaten behaalden, waaronder het nog weinig behaalde Advanced Salesforce Developer en Pardot Certified Consultant. Inclusief Sales en ondersteunende functies is CRMWaypoint op dit moment 38 medewerkers groot. Daarnaast is het partnernetwerk van CRMWaypoint behoorlijk uitgebreid en wordt er onder meer samengewerkt met Salesforce platform partners mPloyee, Cloudapps en Zuora.

Groei
De marktinteresse in de producten van Salesforce neemt de laatste jaren snel toe. De omzet groeit en het productportfolio breidt zich snel uit. CRMWaypoint levert al jarenlang een actieve bijdrage aan deze groei. “Het is indrukwekkend dagelijks te ervaren hoe de innovatieve producten van Salesforce in staat zijn de belangrijkste bedrijfsprocessen van onze klanten op een flexibele manier te ondersteunen. De doorlooptijden van implementaties laten zich in de meeste gevallen beperken tot weken of maanden in plaats van jaren, zoals ooit gemeengoed was in de ICT”, zegt Ton van de Meer, CEO en oprichter van CRMWaypoint. “Salesforce heeft momentum en wij maken ons, mede dankzij onze verworven positie, gereed voor een sterke groei komende jaren. Zo hebben wij de ambitie ons team dit jaar te laten groeien naar 50 medewerkers en zullen wij binnenkort een groter kantoor betrekken. De recruitment machine draait op volle toeren!”

##

Over CRMWaypoint
CRMWaypoint is hét Salesforce-kenniscentrum in de Benelux. Ruim 580 projecten bij 220 bedrijven en instellingen in alle branches, in binnen- en buitenland, werden de afgelopen zeven jaar al succesvol uitgevoerd. De experts van CRMWaypoint helpen organisaties bij het transformeren naar het cloudtijdperk. CRMWaypoint levert businessadvies, helpt bij de integratie in het bestaande IT-landschap, ontwikkelt apps en maatwerksoftware, implementeert Salesforce-technologie en geeft hierin trainingen. Met deze Waypoint-propositie worden de beloften van Software-as-a-Service (SaaS), zoals lage investeringskosten, snelle time-to-market, goede ROI en een hoge flexibiliteit, waargemaakt. CRMWaypoint is een ‘cloud born’ Salesforce Gold Alliance Partner en won in 2012 het ICT

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht