Industry Wire

CRMWaypoint schakelt L&DJ PR in voor PR en Content Marketing

Hilversum, 4 september – CRMWaypoint, hét salesforce.com kenniscentrum in de Benelux, brengt zijn PR-activiteiten onder bij L&DJ PR. CRMWaypoint is de ‘cloudborn’ kennispartner van het eerste uur van salesforce.com, ’s werelds meestgebruikte CRM-platform. Sinds 2008 voerde het bedrijf ruim 500 salesforce.com projecten uit bij 180 bedrijven en instellingen in alle branches, zowel in binnen- als buitenland. De experts van CRMWaypoint helpen organisaties bij een succesvolle transformatie naar het cloud tijdperk. Met 62 salesforce.com certificaten in het team hebben de experts van CRMWaypoint de meeste ervaring met het invoeren van oplossingen bij middelgrote en grote bedrijven binnen het hele spectrum van CRM: sales, service en marketing. Het bedrijf ziet verdere groeikansen door acceptatie van cloudmodellen, waarbij bedrijven IT flexibel en kosteneffectief kunnen inzetten zonder investering in hardware en software.

‘Door samen te werken met L&DJ PR breiden wij onze bekendheid bij business beslissers uit als hét salesforce.com kenniscentrum. Dit doen we met strategische pr en content marketing’, zegt Ton van der Meer, CEO en oprichter van CRMWaypoint. ‘We kiezen voor L&DJ vanwege hun track record in de technologie- en innovatiewereld en hun geïntegreerde aanpak waarin mediarelaties, content creatie en curatie en social media centraal staat.’

Peter Keijzer, directeur L&DJ: ‘CRMWaypoint helpt bedrijven met business advies en stomen ze klaar voor het subscription economy tijdperk. Met mensen aan het roer die alle veranderingen in de IT hebben meegemaakt, staan zij garant voor een uitgekiende cloud adoptatie-strategie en een hoge betrokkenheid van klanten. CRMWaypoint is een succesvolle en integere salesforce.com partner in de Benelux en wij zijn blij dat zij zich bij ons hebben aangesloten.’

Waypoint-methode
Als de eerste officiële implementatiepartner hanteert CRMWaypoint een eigen methodiek voor een succesvolle adoptatie van cloud CRM. Deze Waypoint-methode staat garant voor het inlossen van de beloften van het cloud tijdperk, zoals lage investeringskosten  – geen hardware en software – en een hoge mate van flexibiliteit. De gebruikte oplossingen zorgen dat klanten snel en tegen voorspelbare kosten hun verkoop-, marketing- en serviceprocessen kunnen stroomlijnen, concurrentievoordeel kunnen behalen en hun CRM kunnen optimaliseren.

Over CRMWaypoint
CRMWaypoint is hét salesforce.com kenniscentrum in de Benelux. Ruim 500 salesforce.com projecten bij 180 bedrijven en instellingen in alle branches, zowel in binnen- als buitenland. in binnen- en buitenland werden de afgelopen zes jaar al succesvol uitgevoerd. De experts van CRMWaypoint helpen organisaties bij het transformeren naar het cloud tijdperk. CRMWaypoint levert business advies, helpt bij de integratie in het bestaande IT-landschap, ontwikkelt apps en maatwerk software, implementeert Salesforce technologie en geeft hierin trainingen. Met deze Waypoint-propositie worden de beloften van Software-as-a-Service (SaaS), zoals lage investeringskosten, snelle time-to-market, goede ROI en een hoge flexibiliteit, waargemaakt. CRMWaypoint is een ‘cloud born’ salesforce.com Gold Alliance Partner en won in 2012 het ICT Project van het jaar.

Zie voor meer informatie: www.crmwaypoint.nl of op op Twitter via @CRMWaypoint.

Over L&DJ
Het pr-bureau L&DJ PR helpt organisaties zich in de markt te positioneren met een onderscheidende propositie. Het bureau zag in 1987 het levenslicht en heeft sindsdien expertise opgebouwd op het gebied van pr en content marketing in de ICT- en technologiebranche. Daarnaast heeft het bureau een sterke focus op innovatie en duurzaamheid. Het uitgebreide medianetwerk in de Benelux wordt gebruikt voor het genereren van de juiste publiciteit voor zijn klanten. L&DJ PR werkt onder andere voor Interxion, Pink Elephant, Mendix, Red Hat, Infor, MicroStrategy, COOLProfs en Plantronics en is sponsor van Deloitte Technology Fast50, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht