Geplaatst door Detron

Detron benoemt Bas van Kaam tot Technology Officer

Veenendaal, 19 januari 2017 – Bas van Kaam (38) is aangesteld als Technology Officer bij ICT-dienstverlener Detron uit Veenendaal. Van Kaam was voorheen werkzaam als senior managementconsultant waar hij onder meer klanten van Detron adviseerde over diverse IT-vraagstukken.

In zijn nieuwe rol adviseert Bas over relevante technologische trends, specifieke marktontwikkelingen, strategische partnerships, producten en technologieën en de daarvoor benodigde kennis- en productontwikkeling binnen Detron. Ook is hij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de Technology Board van Detron, een team dat zich bezighoudt met de huidige en toekomstige trends in het ICT-landschap en de gevolgen daarvan voor Detron en zijn klanten.

“De benoeming van Van Kaam als Technology Officer draagt bij aan de strategie en de verdere professionalisering van Detron”, aldus Ronald Knoop, CCO bij Detron.

“Hier heb ik de afgelopen jaren naartoe gewerkt”, vertelt Van Kaam over zijn benoeming. “Het feit dat ik deze functie als Technology Officer nu daadwerkelijk mag en kan doen, vind ik geweldig. Ik heb er dan ook enorm veel zin in. Detron is een kennishuis en dat blijkt uit alles. Op ICT-gebied is er zoveel wat Detron kan betekenen voor zijn klanten en dat maakt mijn nieuwe rol als Technology Officer des te interessanter en uitdagender. Samen met de Technology Board zorgen we dat Detron dat kennishuis blijft en dat uitdraagt, als één team.”