Industry Wire

Geplaatst door Dia Telecom

Dia Telecom lanceert Avaya IP Office as a Service

Maarssen 31 May, 2016 — Dia Telecom, een snel groeiende Service Provider van Nederlandse bodem, gespecialiseerd in SIP Trunking, UCaaS, CCaaS en VRaaS biedt een geheel nieuwe, krachtig & schaalbare Unified Communications Oplossing op basis van de laatste Avaya IP Office Suites.

Voordelen van Avaya IP Office Suite:
IP Office maakt communiceren, samenwerken en bereikbaar zijn eenvoudig en effectief. Vanuit één eenvoudig te gebruiken platform kunnen medewerkers snel en doeltreffend overleggen, op afstand vergaderen en multichannel communiceren. Dit levert de volgende voordelen op:

  • Medewerkers zijn vast/mobiel en online bereikbaar op één telefoonnummer
  • Tot 8 receptionisten die gesprekken gelijktijdig, sneller en efficienter kunnen doorschakelen
  • Overleggen en samenwerken is veel eenvoudiger ten opzichte van reguliere vergaderingen. Hierdoor kunnen nieuwe ideeën sneller en beter worden uitgewerkt en bespaart u bovendien reistijd -en kosten
  • Medewerkers beschikken over een eenvoudig te gebruiken eenduidige oplossing voor al hun communicatie
  • Integreert met Google Business Apps, Salesforce, Microsoft en andere applicaties, waardoor communiceren nog efficiënter werkt vanuit genoemde applicaties
  • Met IP Office heeft u een geweldige basis om klantgerichte service te bieden inclusief Track & Trace van externe service medewerkers
  • Altijd een goed inzicht in uw gebruik
  • Avaya IP Office heeft een bijzonder positieve business case ten opzichte van andere telefonieoplossingen in de markt
  • Avaya IP Office heeft een NPS van 68%, wat neerkomt op een gebruikerswaardering boven de 9
  • Avaya is leider in het Gartner Leader Quadrant voor Unified Communications en Contact Center
  • Avaya IP Office biedt veel kansen voor hoge klanttevredenheid en productieve medewerkers
  • Eenvoudig en snel te installeren, dus met lage kosten snel aan de slag

Wat onderscheidt Dia Telecom als Avaya Business Partner
Als Official Avaya Business Partner speelt Dia Telecom in op de groeiende vraag in het MKB segment om  klanten middels een gebruiksklare oplossing de mogelijk te geven om te migreren van een traditionele Capital Expenditure (CapEx) naar een Operating Expense (OpEx) model.

  • Geen hoge eenmalige investeringen in soft- en hardware nodig
  • Geen hoge maandelijkse fees voor consultancy, support en onderhoud nodig
  • Flexibel schaalbare oplossing, zowel in aantallen gebruikers als in functionaliteit
  • Hoogste beschikbaarheid met geschikte lagen voor beveiliging en naleving
  • Toekomst vaste oplossing, alle release, upgrades en updates zijn inbegrepen
  • Volledig ontzorgde dienst inclusief 24×7 monitoring en support
  • Toegang tot de 24×7 Self Service Portal

De UCaaS oplossingen van Dia Telecom staan voor u klaar en zijn vanaf vandaag beschikbaar voor klanten met kantoren door heel Europa .

Als wholesale leverancier werkt Dia Telecom samen met alle toonaangevende providers om gebruiksklare UCaaS oplossingen, betrouwbaar en als totaaldienst aan te kunnen bieden, inclusief beveiligde IPVPN connectiviteit afgestemd op de wensen van de MKB markt.

“UCaaS is een schaalbare en veerkrachtige oplossing. De “as a Service” geleverde Avaya IP Office oplossing is een krachtige toevoeging voor iedere klant, die Unified Communications wil implementeren voor de fractie van de normale kosten” zegt Tom Jansen, Sales Manager van Dia Telecom.  “Wij zien bedrijven steeds comfortabeler worden met cloud-gebaseerde technologien. Dit komt mede door de hoge mate van beschikbaarheid, de flexibiliteit, de rijke set van toepassingen en het gebruiksgemak.”

Voor meer informatie over Dia Telecom, bekijk ons LinkedIn profiel of bezoek onze website: www.diatele.com

Over Dia Telecom
Dia Telecom is ruim 15 jaar actief in de cloud-based telecommunicatiebranche en ontzorgt klanten volledig op het gebied van telecommunicatie. Het eigen telefonieplatform van Dia Telecom is verspreid over meerdere datacenters en handelt voor meer dan 500 klanten dagelijks 700.000 belminuten af. Dia Telecom is specialist op het gebied van telecommunicatie oplossingen uit de cloud, gebaseerd op het bekroonde Avaya Aura en IP Office platform. Diensten als Unified Communications as a Service, Contact Center as a Service, Voice Response as a Service, SIP Trunking, SIM-Only Services en Connectivity Services zijn per gebruiker per maand af te nemen. De cloud gebaseerde oplossingen zijn geschikt voor de mid- en grootzakelijke markt. Avaya Nederland heeft Dia Telecom voor deze unieke propositie onderscheiden met de Avaya #1 Innovations Award.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht