Geplaatst door CACI Marketing

Digital consultancy Stream:20 verder als CACI Marketing

Amsterdam 26 juli 2016 – CACI Marketing is de nieuwe naam van de digital consultancy tak van CACI, voorheen bekend als Stream:20. In het kader van de nieuwe naam is er een website gelanceerd en zullen de Nederlandse medewerkers intrekken in het kantoor van CACI in het Havengebouw, pal naast Amsterdam Centraal Station.

Ruud Verdellen, Associate Director: “Aangezien we sinds maart 2016 officieel onderdeel uitmaken van de internationale CACI Groep is het een verstandige keuze om ook onze naam hierop aan te passen. Onze collegae van CACI in Engeland zijn experts als het aankomt op technische implementaties van DMP’s en ondersteunt klanten bij het creeëren van single-customer views – wij kunnen als onafhankelijke consultants adviseren hoe deze marketingoplossingen effectief kunnen worden ingezet.”

CACI Marketing zal vanuit het kantoor in Amsterdam de Nederlandse en Duitse markt bedienen. Op dit moment mogen zij grote merken zoals BBC, Microsoft, News Corp., Vodafone en Sky tot hun klantenportfolio rekenen.

Met de onderscheidende waarden waarin onafhankelijke CACI Marketing consultants in-house werken en allen adverteerders-zijde ervaring hebben, zal het echter niet lang duren voordat meer toonaangevende spelers zullen vertrouwen op hun adviezen.