Dimension Data wint Avaya Cloud Innovation Award 2014

Barneveld, 5 maart 2015 – Dimension Data is door Avaya onderscheiden met de ‘Avaya Cloud Innovation Award’. Avaya kent elk jaar Business Partner Awards toe aan businesspartners die zich in een specifieke categorie hebben onderscheiden.

In het juryrapport beschrijft Avaya dat Dimension Data uniek is in de manier waarop het bedrijf zijn wereldwijde Managed Cloud Platform (MCP) inzet. Het MCP voorziet klanten van een state-of-the-art Contact Center-as-a-Service-oplossing (CCaaS) op basis van Avaya’s Contact Center-oplossingen. Dimension Data zorgt ervoor dat organisaties de transitie naar de cloud kunnen maken, zonder dat een organisatie concessies hoeft te doen aan functionaliteit en flexibiliteit. Organisaties profiteren hiermee van de voordelen van de cloud: vereenvoudiging van de infrastructuur, minder afhankelijkheid van kennis in de eigen organisatie, flexibiliteit en kostenefficiëntie doordat een organisatie betaalt naar gebruik.

Ronald Hoeijenbos – Regional Channel Director Noord-Europa bij Avaya: “Met het ontwikkelen van een ‘pay-per-use’-model gebaseerd op de Avaya Contact Center Select-oplossing, heeft Dimension Data een krachtige, innovatieve cloud-oplossing. Middelgrote bedrijven integreren nu eenvoudig, flexibel en zonder verlies van functionaliteit multichannel strategieën vanuit de cloud in hun klantcontactcentrum.”

Edwin de Brave – Solutions Director bij Dimension Data Nederland: “In het contactcenter komen onze investeringen in IT-as-a-Service en oplossingen voor effectieve klantinteractie samen. Onze klanten vragen ons naar ‘pay-per-use’-contactcenteroplossingen. De ontwikkeling van onze Contact Center-as-a-Service-oplossing is hier een sterk antwoord op.”

####

Over Avaya
Avaya is toonaangevend leverancier van oplossingen, die klant- en team-‘engagement’ via verschillende kanalen en systemen faciliteert ter bevordering van de klantervaring, zakelijke productiviteit en financiële prestaties. De gerenommeerde Contact Centers- en Unified Communications (UC) technologie en hieraan gerelateerde diensten van Avaya zijn flexibel en naadloos te integreren met niet-Avaya-oplossingen, on-premise en via de cloud. Avaya’s Engagement Development Platform stelt derden in staat om zakelijke toepassingen naar eigen voorkeur samen te stellen en aan te passen voor concurrentievoordeel. Avaya’s fabric-based networking-oplossingen vereenvoudigen en versnellen de implementatie van zakelijk-kritische systemen. Voor meer informatie: www.avaya.com/nl.

Over Dimension Data
Dimension Data plc., opgericht in 1983, is een leverancier van ICT-services en -oplossingen, die gebruik maakt van zijn technologie-expertise, wereldwijde mogelijkheden voor service- en dienstverlening, en ondernemingskracht om de bedrijfsambities van zijn klanten waar te maken. Dimension Data is lid van de NTT Group. Meer informatie is beschikbaar op: www.dimensiondata.com/nl.