DIN Food & Beverage behaalt kwaliteitscertificaat “Certified for Microsoft Dynamics NAV”

MAASTRICHT – 2 juli    Vandaag heeft DIN Solutions het bericht gekregen dat haar, op Microsoft Dynamics NAV 2013 R2, ontwikkelde brancheoplossing DIN Food & Beverage de diepgaande softwaretest voor Microsoft Dynamics NAV succesvol heeft doorstaan en daarmee “Certified for Microsoft Dynamics NAV” (CfmD) is. De certificering is de hoogst haalbare accreditatie van Microsoft voor door partners ontwikkelde software voor branche specifieke bedrijfsapplicaties. De zogenaamde CfmD certificering is vergelijkbaar met de meer bekende ISO certificering.

Oplossingen die CfmD gecertificeerd zijn hebben een bewezen ontwikkelkwaliteit en compatibiliteit met Microsoft Dynamics. Onderdeel van het certificeringstraject is dat de oplossing diepgaande softwaretests ondergaat van een onafhankelijk Solution Testing team van VeriTest, onderdeel van Lionbridge. Daarnaast moet de Microsoft Dynamics partner klanten hebben die de oplossing met succes gebruiken en bereid zijn de oplossing aan te bevelen. Tenslotte is de Gold Certified Partner status in het Microsoft Partner Programma een vereiste.

Algemeen Directeur Pierre van de Moosdijk: “de titel ‘Certified for Microsoft Dynamics’ garandeert onze klanten dat wij state-of-the-art oplossingen ontwikkelen die uitvoerig zijn getest op kwaliteit en compatibiliteit met Microsoft Dynamics. Door de certificering aan gekwalificeerde Microsoft Dynamics oplossingen toe te wijzen helpt Microsoft bedrijven in het oriëntatieproces naar branchespecifieke ERP software. Kies je voor een oplossing die gecertificeerd is voor Microsoft Dynamics dan kies je voor kwaliteit, continuïteit en zekerheid. Zo zijn al onze branche oplossingen gebaseerd op de laatste technologieën en versies van Microsoft Dynamics NAV. Bovendien streven wij er voortdurend naar om software te ontwikkelen volgens de hoogste standaarden. Het behalen van deze certificering voor Microsoft Dynamics is een goede weerspiegeling van onze ambities op dit vlak.”

“Deze mijlpaal toont de inzet van DIN Solutions om de meest effectieve business oplossingen en expertise aan onze klanten te leveren”, zegt Fred Studer, General Manager Microsoft Dynamics. “We feliciteren DIN Solutions met het behalen van de hoogste kwaliteitsstandaard van Microsoft.”

DIN Solutions heeft haar brancheoplossingen DIN Food en DIN Dranken ontwikkeld op basis van Microsoft Dynamics NAV. Dankzij jarenlange kennis en ervaring zijn de oplossingen met behulp van zelf ontwikkelde standaard software branchespecifiek gemaakt. De certificering geeft u de garantie dat de brancheoplossing:

• Voldoet aan de branchespecifieke vereisten voor de Food & Beverage sector;
  • Naadloos integreert met Microsoft Dynamics NAV;
  • Door klanten in het segment wordt aanbevolen;
  • Snel en zonder risico is te implementeren en eenvoudig is in onderhoud;
  • Op correcte wijze wordt ondersteund en beschermd door DIN Solutions;
  • Voldoet aan de lokale wet- en regelgeving;
  • Is ontwikkeld door een gecertificeerde, gerenommeerde en onafhankelijke Microsoft Gold partner.