Geplaatst door AfterPay

Domino’s pizza’s betaal je achteraf!

Vanaf vandaag is het nóg eenvoudiger om online je pizza te bestellen bij Domino’s. Domino’s heeft gekozen voor AfterPay om haar consumenten de mogelijkheid te bieden bestellingen achteraf te betalen.

Met de keuze voor AfterPay, de grootste achteraf betaalaanbieder van Nederland, komt Domino’s tegemoet aan de wens van haar klanten om nóg eenvoudiger hun pizza’s te bestellen. Bij veel websites voor maaltijdbezorging rekenen klanten uiteindelijk nog contant af. Dit heeft direct invloed op de grootte van de bestelling en de administratie die hier bij komt kijken. Tevens worden hierdoor veel bestellingen gecanceld aangezien klanten niet voldoende geld in huis blijken te hebben. Klanten die kiezen om achteraf te betalen op www.dominos.nl met AfterPay kunnen zelf online hun pizza’s samenstellen en de bestelling eenvoudig afronden zonder dat er een wachtwoord, e.dentifier of een banktoken voor nodig is. Achteraf betalen via AfterPay is mogelijk voor bestellingen via de (mobiele) website, maar ook via de Domino’s app op iOS en Android.

De mogelijkheid om achteraf te betalen met AfterPay voorziet ook in de toenemende behoefte om de veiligheid van bezorgers te vergroten. Door het aanbieden van achteraf betalen via AfterPay kan Domino’s de pizzakoerier met minder contant geld op pad sturen.