Geplaatst door Talentsoft

e-doceo gaat verder als Talentsoft Learning

Parijs, 27 januari 2017 – Zeven maanden na de fusie met Talentsoft gaat e-doceo officieel verder als Talentsoft Learning. Onder deze nieuwe naam koerst Talentsoft Learning af op een centrale rol in de markt van online trainingen.

Onder leiding van e-doceo’s oprichter en CEO Jérome Bruet, zullen de teams van Talentsoft Learning het aanbod op het gebied van digitaal trainen verder ontwikkelen en in de markt zetten.

Talentsofts oplossingen voor online trainen zijn de laatste jaren een begrip geworden. In december 2016 werd Talentsoft Learning onderscheiden met een Brandon Hall Award voor technologie in content creatie. Bovendien staat het dit jaar voor de vijfde keer op rij in de top 20 van authoring tools, die werd samengesteld door Training Industry.

Talentsofts Digital Learning en Talent Management hebben dezelfde benadering van competenties en talentontwikkeling. De modules zijn volledig geïntegreerd en bieden de meest uitgebreide oplossing die er bestaat. Bedrijven als Armantis, Celio, FDJ, MACSF, Monoprix, Solocal Group en Spie gebruiken de volledige geintergreerde software suite van Talentsoft.

‘Ons belangrijkste doel voor 2017 is de juiste content op het juiste moment bij de juiste mensen te brengen, met behulp van de beste trainingsmethode,’ zegt Jérôme Bruet, Vice President van Talentsoft Learning. ‘Dankzij de digitale trainingsmodule van Talentsoft Learning maken we dit waar. Onze teams streven naar internationaal leiderschap in de wereld van e-learning.’

‘Door de digitalisering is training een grote uitdaging geworden voor bedrijven. Het moet een integraal onderdeel van talentmanagement worden,’ zegt Jean-Stephane Arcis, Chief Executive Officer van Talentsoft. ‘We willen onze werknemers alle mogelijke tools geven waarmee ze hun competenties kunnen blijven ontwikkelen en hun eigen trainingen kunnen creëren en delen. Met Talentsoft Learning bieden we nu een volledig geïntegreerde oplossing waarin competentiemanagement samenkomt met carriëre-ontwikkeling en gepersonaliseerde training.

Over Talentsoft

Talentsoft werd in 2007 opgericht door drie Franse ondernemers en is de Europese leider op het gebied van cloudbased talentmanagement en digital learning software, met meer dan 1500 klanten en 8 miljoen gebruikers in 130 landen en 25 talen. Met een talentmanagmentoplossing waarin competentiemanagement, carrièrepaden en trainingsprogramma’s samenkomen, legt Talentsoft de basis voor de toekomst van HR. Het platform zorgt voor een efficiënt beheer van recruitment, training, evaluatie, competenties, carrières en beloning van werknemers. www.talentsoft.be