eFocus breidt team uit met developer Joost Molenaar

Utrecht, 9 oktober 2013 – Joost Molenaar (48) is als .NET developer in dienst getreden bij fullservice internetbureaueFocus. Vanuit de Amsterdamse vestiging werkt hij in een multidisciplinair team aan de ontwikkeling van vernieuwende internetprojecten. In deze functie richt hij zich vooral op de back-end implementatie van bijvoorbeeld webshops, online applicaties en campagnes. eFocus is dit jaar sterk gegroeid in personeel en is doorlopend op zoek naar enthousiaste professionals.

Joost begon zijn loopbaan in de IT bij een ingenieursbureau nadat hij de opleiding Fysische Geografie aan de Universiteit had afgerond. Hij zag dit als een startbewijs van zijn analytisch vermogen en rolde steeds verder de IT in. Bij meerdere organisaties deed hij brede developmentervaring op, ook behaalde bij diverse certificaten. Het developmentvakgebied blijft Joost boeien omdat de technische ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. Specifiek over webdevelopment zegt hij: “Het interessante is dat je steeds dichter bij het kloppende hart van een organisatie komt. Websites zijn al lang niet meer alleen een online presentatie van een bedrijf met tekst en beeld. Hoe langer hoe meer zijn het applicaties of zelfs bedrijfskritische applicaties.”

Over de keuze voor eFocus licht Joost toe: “eFocus biedt professionaliteit in een informele setting en hecht veel belang aan innovatie. Hiervoor ben ik gevallen. Bij eFocus wordt er niet alleen gesproken over innovatie, maar worden ook concrete stappen gezet. De nieuwste tooling is aanwezig en best practices worden met elkaar gedeeld. Ook dankzij de creatieve en complexe omgevingen die we voor opdrachtgevers neerzetten, verwacht ik bij eFocus in korte tijd veel te kunnen leren.”

Arnoud Martens, operationeel directeur bij eFocus, is even enthousiast over de aanstelling van Joost: “Hij is nog maar net begonnen, maar heeft al echt een plek in het team ingenomen. De ervaring die Joost eerder heeft opgedaan in combinatie met zijn enthousiasme en toewijding draagt daaraan bij. Hierdoor heeft hij gelijk vanaf zijn eerste werkdag mee gewerkt om oplossingen te realiseren voor onze opdrachtgevers.”

Meer informatie over eFocus als werkgever is te vinden op www.werkenbijefocusgroup.nl.