Industry Wire

Geplaatst door Emakina

Emakina start Direct unit met CRM-topexpert

Direct naar het hart van de klant
Emakina/Direct biedt een unieke combinatie van offline en online diensten, en verzorgt de volledige ontwikkeling van directmarketingcampagnes, inclusief mobiele diensten, callcenters, websites, personalisering van e-mails en sms-berichten, en hoogwaardige gedrukte direct mail.

Full service communicatie
Geert Rietbergen, managing director van Emakina Nederland: “Met de introductie van Emakina/Direct in Nederland groeit ons aanbod verder uit tot de geïntegreerde aanpak van een excellent full service bureau. Emakina/Direct zal met Mark Stadhouders nog beter klantencontacten weten te converteren in langdurige en waardevolle relaties. En dat is net waar bedrijven en organisaties steeds meer behoefte aan hebben.”

Duurzame relaties
Mark Stadhouders bouwde zijn expertise uit bij Orange, TomTom en Samsung. Bij deze laatste legde hij de basis voor de Europese CRM-strategie en de uitrol van innovatieve social CRM-en databasemarketingtools. Mark Stadhouders: “Met ons Emakina/Direct team bouwen we een echte en hechte band op met elke individuele consument. Via slim gebruik van CRM brengen we op het juiste ogenblik en via de gepaste kanalen de juiste boodschap over èn we bouwen een duurzame relatie op. Dat is enkel mogelijk met slimme segmentatie en ROI-analyses, duidelijke KPI’s en contactstrategieën, in combinatie met hoogwaardige marketingautomation tools zoals Selligent en de koppeling met e-commerce suites zoals Demandware.”

Emakina, één van de twee internationale bureaus in de Top tien
Emakina in Nederland is deel van Emakina Group, met in totaal ruim 500 medewerkers, vestigingen in Nederland, België, Frankrijk, en Zwitserland en structurele partnerships in Europa, USA en Azië. De kracht van de groep is een grote troef, want als een van de twee internationale bureaus in de Nederlandse top tien kan Emakina écht acteren op nationaal èn internationaal niveau. En door kruisbestuivingen ontstaan nieuwe ideeën en deelt men kennis en ervaring, wat in de smaak valt van internationale klanten als Bavaria, de Europese Commissie, Samsung, Unilever en het Rode Kruis.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht