Geplaatst door Clockwork

Even je pensioen checken was nog nooit zó makkelijk!

Voor de Stichting Pensioen Register ontwikkelde Clockwork de campagne ‘Even je pensioen checken? Wel zo makkelijk!’. Om het gemak te laten zien gebruikt Clockwork herkenbare alledaagse situaties, die “moeilijker zijn dan even snel je pensioen checken”: last minute een oppas vinden, je relatie spannend houden, koken zoals Jamie en nog zo’n 15 andere uitingen op Radio, Online en Outdoor. Alles om te zorgen dat zoveel mogelijk Nederlanders even checken hoe ze ervoor staan.

Met deze campagne wil de Stichting Pensioen Register de bewustwording rondom pensioen te vergroten. Want niemand is graag bezig met zijn pensioen. Toch is het wel verstandig om zo nu en dan te checken hoe je ervoor staat. En gelukkig kun je dat heel makkelijk en snel doen op mijnpensioenoverzicht.nl. Je ziet er niet alleen wat je tot nu toe hebt opgebouwd, maar ook wat je straks hebt als je langer doorwerkt, eerder stopt, als de kinderen het huis uitgaan of als je zelf besluit om iets anders te gaan doen.