Exertis GO Connect sluit distributieovereenkomst met InFocus

Exertis GO Connect, distributeur van onder andere audio- en videocommunicatie-apparatuur, netwerk-, security- en cloud-oplossingen, heeft een distributieovereenkomst gesloten met InFocus.

InFocus is pionier op het gebied van visuele communicatie en levert onder andere videoconferentie-oplossingen, projectoren en digitale schermen met touchscreen-mogelijkheden die de communicatie verbeteren en samenwerking vereenvoudigen. Dankzij de overeenkomst met Exertis GO Connect is het assortiment van InFocus nu ook via een breed netwerk van resellers in de Benelux beschikbaar.

Populaire producten uit het portfolio van InFocus zijn onder andere de MVP100 Video Phone en Mondopad. De MVP100 Video Phone wordt door een groot aantal ondernemingen wereldwijd gebruikt voor video conferencing. De InFocus Mondopad is een grote touchscreen tablet voor in de vergaderruimte. Deze tablet stelt deelnemers van de videovergadering in staat om eenvoudig ideeën te delen en presentaties te verzorgen. De producten van InFocus verbeteren de samenwerking en productiviteit van medewerkers, teams en partners zowel binnen als buiten de organisatie.

“Wij zien Exertis GO Connect als een belangrijke partner en zijn ervan overtuigd dat zij op basis van hun netwerk en expertise ons kunnen helpen bij het versterken van onze marktpositie in de Benelux”, zegt René Rozendal, Channel Sales Manager Benelux bij InFocus. “We kijken erg uit naar de intensieve samenwerking met Exertis GO Connect.”

“InFocus levert hoogwaardige producten die erg goed passen binnen ons productportfolio”, zegt Christ-Jan Beljaars, Business Development Director bij Exertis GO Connect. “Deze oplossingen bieden absoluut een meerwaarde voor onze resellers en hun klanten.”