Geplaatst door Software Vergelijken BV

Factuur maken? Software Vergelijken brengt aanbod in kaart

Groningen, NL – De Groningse onderneming Software Vergelijken brengt naast boekhoudsoftware nu ook het aanbod van alle Nederlandse factuurprogramma’s in kaart. Er komen steeds meer partijen die goede facturatie software op de markt brengen, maar er zijn vele verschillen tussen de aanbieders. Tijd dus voor een degelijke en inzichtelijke vergelijking. Door simpel gebruik te maken van filters is het mogelijk om voorkeuren aan te geven en zo het best passende factuurprogramma te vinden. Daarnaast is er een gratis helpdesk opgetuigd voor een vrijblijvend advies.

Directeur Henk-Jan Kosse licht deze nieuwe service toe:
“We zien steeds meer gebruikers op onze websites en zien ook steeds meer gebruikers doorklikken naar de sites van de softwareleveranciers. We willen deze gebruikers goed op weg helpen in de keuze voor goede facturatie software. Want het is een belangrijke en complexe beslissing welke software nu en in de toekomst het beste bij een onderneming past. We helpen graag door mee te denken en een vrijblijvend advies uit te brengen. De service is geheel gratis voor bezoekers van onze sites. We stellen de gebruikerservaring voorop.”

Wanneer heb je een factuurprogramma nodig?
Je bent eerder toe aan een factuur maken dan aan het bijhouden van een complete boekhouding. Het is een primaire behoefte van ieder onderneming of organisatie. Zonder facturatie komt er niets op gang. Maar het kan een tijdrovende klus zijn en het is daarom aan te raden om dit snel en efficiënt in de organisatie in te richten.

Waar houd je rekening mee bij de keuze?
Je gaat uit van je eigen organisatie. Dat betekent dat je kijkt naar de behoeften van je onderneming. Ben je een dienstverlenend bedrijf dan is het prettig om facturabele uren direct op een factuur te kunnen zetten. Kijk dan naar bestaande of mogelijk koppelingen van de software. Veel facturatie software heeft ook een urenregistratiemodule of een koppeling met urenregistratiesoftware. Heb je een webshop? Of de software koppelingen heeft met je cms of standaard webshopsoftware. Welke branche of handel je ook zit, er is altijd een factuurprogramma te vinden die jouw administratie slimmer en sneller kan maken.