Industry Wire

FashionExclusive.nl – een nieuwe modewebshop met merkbeleving

FashionExclusive.nl lanceert een nieuwe modewebshop voor vrouwen.  Anders dan de meeste modewebshops, speelt FashionExclusive.nl  in op de beleving van merken en trends. In plaats van een breed en groot assortiment heeft FashionExclusive.nl  juist een scherp en overzichtelijk assortiment met (nieuwe) unieke merken die niet overal te koop zijn. Elk merk heeft z’n eigen identiteit en verhaal achter de collectie. FashionExclusive.nl vertelt dit verhaal met campagnebeelden en video’s om de bezoekers te inspireren  met de fashionmerken . De praktische vertaling van trends naar productartikelen is ook terug te zien in de webshop. Fashion Exclusive.nl wil met deze nieuwe modewebshop een belevingswereld creëren voor fashionseekers die geïnspireerd raken door exclusieve merken, trends en fashion.

Er zijn momenteel veel modewebshops in Nederland met vaak een groot en breed assortiment aan kleding, schoenen en/of accessoires. Deze webshops richten zich vaak op een brede doelgroep waarbij alleen de verkoop van artikelen centraal staat. Beleving van merken, fashion en trends ontbreken vaak. Om deze reden is de modewebshop FashionExclusive.nl gelanceerd. FashionExclusive.nl is onderscheidend (door de beleving van merken), exclusief (door nieuwe unieke merken met een kleine naamsbekendheid in Nederland) en inspirerend (door de vertaling van trends naar kledingartikelen).

Doelgroep FashionExclusive.nl
Fashion Exclusive richt zich op modebewuste vrouw tussen de 25 en 45 jaar oud. Zij heeft een voorliefde voor betaalbare kwaliteitskleding.  Ze is vrouwelijk, sexy, stoer, eigentijds, gedurfd, zelfverzekerd, vernieuwend en onderscheidend. Ze draagt graag kledingitems die niet iedereen heeft en maakt hierdoor een duidelijke fashion statement.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht