Geplaatst door Fingerspitz

Fingerspitz Online Marketing opent kantoor in SX Eindhoven

Het online marketing bureau Fingerspitz breidt uit en opent een nieuwe vestiging in Eindhoven. Het nieuwe onderkomen is gevestigd in SX, het centrum voor sport, marketing en media.

Directeur Jaap Jacobs van Fingerspitz: ”De uitbreiding naar Eindhoven is voor ons een logische stap. Het zit in ons DNA om klanten en partners zo goed mogelijk te bedienen. Deze route leggen we af voor het groeiende aantal klanten in die regio. En niet te vergeten de klanten die met sport bezig zijn. We zijn dan wel een online bureau, maar we komen graag bij elkaar over de vloer.”

Fingerspitz is een van de snelst groeiende bureaus van Nederland en werkt onder andere voor AA Drink, LampenOnline.com en JohnBeerens.com. Het Bredase bedrijf is ontstaan uit de E-sites Group en telt 16 online marketing professionals. De E-sites Group heeft 4 vestigingen in binnen- en buitenland met meer dan 80 professionals in expertises als creatie, mobile, e-commerce en marketing.