Industry Wire

Geplaatst door MPG

Fiona Cordes naar MPG

Amstelveen, 27 juni 2016 – Contentmarketingbureau MPG. heeft het strategy- & conceptteam versterkt met concept director Fiona Cordes (44). Fiona is al meer dan 20 jaar werkzaam in de media en helpt merken bij de transitie van single media naar een omnichannel-benadering. Zij werkte eerder voor Sky Radio, Discovery Channel en Specialbite en de laatste 9 jaar voor Sanoma. Hier verzorgde zij onder andere de transformatie van Donald Duck naar een 360-graden crossmedia-merk. Het afgelopen jaar werkte Fiona bij KWF waar zij verantwoordelijk was voor het concept en de merkbekendheid van Kanker.nl.

Over MPG.
MPG., al 40 jaar specialist in contentmarketing, ontwikkelt en verspreidt content voor merken. Redactioneel en branded, digitaal, in print of live en omnichannel als het kan. MPG. wil zo audiences inspireren en informeren met verhalen die er voor hen toe doen. Op elk moment dat zij zelf bepalen. De ca. honderd medewerkers van MPG. ondersteunen merken in het complete communicatietraject: van strategie en concept tot creatie, uitvoering en het meetmoment van het eindresultaat.

MPG. produceert en onderhoudt tientallen magazines, websites, apps, events en video’s. In de eigen foto- en filmstudio, de Today Studio’s, ontwikkelt MPG. jaarlijks meer dan 1.000 foto- en videoproducties.

MPG. werkt onder andere voor A-merken zoals Ahold, ABN AMRO, KPN, UWV, Shell, Heineken, MONA, KNMV, Espria, Rabobank en Staatsbosbeheer. Het hoofdkantoor staat in Amstelveen. Internationaal opereert MPG. onder de naam MPG. Concepts met een kantoor in New York.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht