G DATA op ICT Vakdag

G DATA zal ook dit jaar weer met een stand aanwezig zijn op de ICT Vakdag, die op 11 mei in de Jaarbeurs in Utrecht zal plaatsvinden. Dit jaar bestaat G DATA 30 jaar en dat is reden voor een feestje. Bezoekers van de G DATA-stand zullen worden getrakteerd op lekkers en op een leuk cadeautje. G DATA is te vinden op de standnummers 24 en 25.

Op de beurs zal de speciale jubileumeditie van G DATA INTERNET SECURITY worden gepresenteerd. Deze biedt de prijswinnende bescherming tegen malware (volgens Consumentenbond 12-2014 en Vara Kassa 14-3-2015) die gebruikers gewend zijn van G DATA, maar dan voor een zeer scherpe prijs: €30,- voor drie pc’s. Ook kunnen bezoeker van de stand een sneak preview krijgen van de nieuwste versie van de zakelijke software, waarin een geheel nieuwe Mobile Device Manager is geïntegreerd.

Over G DATA
IT beveiliging is in Duitsland uitgevonden: G DATA Software AG wordt gezien als de uitvinder van antivirus. Meer dan 25 jaar geleden ontwikkelde het bedrijf, dat in 1985 in Bochum werd opgericht, het eerste programma dat de strijd aanbond met computervirussen. Tegenwoordig is G DATA één van ’s werelds leidende leveranciers van IT-beveiligingsoplossingen.

Testresultaten bewijzen dat “Made In Germany” IT-beveiliging internetgebruikers de best mogelijke bescherming biedt. Consumentenbonden over de hele wereld testen sinds 2005 internet security-oplossingen. G DATA won acht van de testen van Nederlandse Consumentenbond. Ook internationaal werden vele overwinningen behaald, waaronder in Australië, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje en de Verenigde Staten.

Het productportfolio bevat beveiligingsoplossingen voor consumenten, kleine zelfstandigen, het MKB en grote ondernemingen. G DATA’s beveiligingsoplossingen zijn wereldwijd verkrijgbaar in meer dan 90 landen.

Meer informatie over G DATA en zijn oplossingen is te vinden via www.gdata.nl en www.gdata.be.