Geplaatst door GamoVation

GamoVation slaat appstores over en lanceert multiplayer webbapp MafiaBattle

Mobiele gebruikers kunnen met deze multiplayer webapp vanaf nu MafiaBattle altijd en overal spelen via www.MafiaBattle.com . De browsergame die begin dit jaar werd geïntroduceerd voor desktops, heeft al meer dan 1 miljoen geregistreerde gebruikers weten te trekken en is beschikbaar in 20 talen. MafiaBattle was al beschikbaar via MafiaBattle.com, Facebook, Yahoo en alle bekende Nederlandse gameportals en nu vindt GamoVation de tijd rijp om het succes verder uit te breiden met een multiplayer webapp voor de mobiele markt. “Van desktop naar mobiel, want miljoenen gamers willen niet meer alleen maar achter hun desktop kunnen spelen.”

Niet in de app stores, maar direct in je mobiele browser speelbaar
GamoVation heeft een uitstekende naam als het gaat om online games. Denk aan het immens populaire browser based FISHAO (meer dan vijf miljoen geregistreerde spelers wereldwijd!). Hoogste tijd dus om de mobiele game markt te vernieuwen. “We wilden niet langer afhankelijk zijn van de app stores”, vertelt Daimy Stroeve, creatief directeur van het innovatieve Nederlandse GamoVation. “De concurrentie is moordend en als ontwerpers, bedenkers en bouwers zijn we
altijd op zoek naar nieuwe ideeën en nieuwe invalshoeken. En dit is de volgende stap die hoognodig is: van desktop browsergame naar mobiele webapp, want miljoenen gamers willen niet aan hun desktop kunnen spelen maar altijd en overal kunnen gamen.”

De mobiele versie biedt de speler dezelfde belevenis als de webversie. Stroeve: “Ik durf hier met Nederlandse zelfverzekerdheid te stellen dat onze webapp de best ontwikkelde HTML5 multiplayer game voor mobiele apparaten is. Ter wereld…”.

Bouw je eigen maffiasyndicaat
Het doel van MafiaBattle is simpel: word een respected mobster. Klim naar de mafiatop door uitgekiend en hard zaken te doen en bouw zo een machtig imperium op. Daar hoort natuurlijk een grote villa bij, een ziekenhuis en een altijd handige geldpers. Met het verkrijgen van macht en invloed komen handige tools tot je beschikking om die macht meer en meer uit te breiden.

MafiaBattle kun je spelen met ieder gewenste mobile browser al heeft Stroeve wel enige suggesties waarmee je het beste uit MafiaBattle kunt halen: Google Chrome voor Android en Safari voor iOS. “Daarmee haal je als gebruiker, zeker als je speelt op de nieuwste devices, het maximale uit de game.”

Over GamoVation
GamoVation is een Nederlands bedrijf dat door Daimy Stroeve en Joppe Houpt is opgericht in 2010. Het bedrijf heeft een goede naam opgebouwd door het ontwerpen en op de markt brengen van vernieuwende social games. Goed voorbeeld hiervan is het wereldwijde succes van FISHAO.