Industry Wire

Geplaatst door EEN Media

Girlscene.nl door magische grens van 1.5 miljoen unieke bezoeksters: Grootste meidenwebsite van Nederland titl bloggen naar nieuw niveau.

Girlscene.nl is de grootste online community voor meiden van Nederland. De website die meiden en jonge vrouwen tussen de 14 en 24 jaar dagelijks op de hoogte houdt van alles omtrent Fashion, Beauty & Lifestyle, bereikt nu maandelijks 1.5 miljoen unieke bezoekers. En deze dames zijn trouwe lezers! Maar liefst 20 procent van de lezeressen bezoekt de website meer dan 8 keer per dag.

Daarnaast is het forum op Girlscene enorm populair. Op dit forum praten lezeressen met elkaar over verschillende topics als fashion, food, beauty en actualiteiten. Dit is de plek waar trends worden gemaakt en de community tot leven komt. Girlscene heeft het grootste meidenforum van Nederland met miljoenen berichten.

Nieuw: Bloggen op Girlscene.
Bloggen is booming. Maar niet iedereen heeft de tijd of skills om geheel zelfstandig een website op te zetten. Daar heeft Girlscene iets op gevonden! Elke member met een account op Girlscene kan een eigen blog starten. Dit heeft geleid tot een ware blogger-mania op Girlscene! Ondertussen zijn er na 2 maanden al ruim 3000 persoonlijke blogs van lezeressen. Iedere dag selecteert Girlscene 4 favoriete blogs en licht deze uit op de homepage. Hiermee speelt Girlscene slim in op de behoeftes van haar doelgroep. Daarnaast ontvangen elke week ruim 250.000 meiden de nieuwsbrief van Girlscene. Life is for sharing!

Vrouwenonderzoek
Girlscene en EEN media doen meerdere malen per jaar onderzoek binnen de diverse doelgroepen. Zo toont onderzoek aan dat 70% van de vrouwen haar telefoon checkt na het wakker worden en 86% online shopt. Door dit onderzoek weet Girlscene precies waar en wanneer haar lezeressen op de hoogte gehouden willen worden van de laatste nieuwtjes op het gebied van Fashion, Beauty en Lifestyle.

Girlscene is onderdeel van EEN Media. Een multimediaal bedrijf met activiteiten op het gebied van (digital) publishing, e-commerce en subscription concepten, gericht op vrouwen met een grote interesse in fashion, beauty en lifestyle. Met spin-offs naar events en formats zoals Fashionscene TV en de Girlsfair. EEN Media is actief sinds 2009. Met het huidige portfolio bestaande uit meer dan 15 titels waaronder Girlscene, Fashionscene, Vrouwen, Beautyscene en Ze, en concepten als de Beautybox en Iwantthatmusthave, bereikt EEN Media 2,5 miljoen vrouwen per maand en is daarmee een van de grootste online publishers op het gebied van vrouwen, fashion, beauty en lifestyle.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht