Geplaatst door Global Knowledge

Global Knowledge wordt Dell EMC Education Reseller

Nieuwegein, 13 september 2016 – Global Knowledge, ’s werelds grootste IT- en Business Opleider, is door Dell EMC benoemd als Dell EMC Education Reseller. Hiermee bevestigt Global Knowledge haar positie als grootste en meest veelzijdige opleider in de markt van trainingen voor IT-professionals.

De infrastructuur oplossingen van Dell EMC bieden organisaties de mogelijkheid om op een efficiënte en intelligente wijze data te bewaren, te beschermen en te beheren zodat het eenvoudig toegankelijk, doorzoekbaar en met elkaar gedeeld kan worden.

Dankzij de samenwerking met Dell EMC biedt Global Knowledge trainingen die IT-professionals in staat stellen om flexibele, schaalbare en veilige infrastructuren te ontwerpen, te bouwen en te managen.

Piet Hompus, algemeen directeur Global Knowledge Nederland en België: “We zijn trots op de benoeming tot Dell EMC Education Reseller. Door deze nieuwe samenwerking kunnen onze klanten nu nog meer profiteren van ons brede aanbod en kennis van infrastructuur oplossingen. Maatwerktrainingen en open roostertrainingen kunnen nu eenvoudig samengesteld en verzorgd worden.”

Global Knowledge biedt een breed scala aan trainingen op het gebied van Dell EMC storage-platformen, applicatie software en oplossingen. Ook kunnen IT-professionals middels een examen hun Dell EMC certificering behalen bij Global Knowledge. Een Dell EMC certificering bevestigt expertise met het werken met Dell EMC producten en technologieën.

Voor meer informatie over de Dell EMC trainingen, kijk op www.globalknowledge.nl/EMC

——————————————————————————————————-

Over Global Knowledge

Global Knowledge is de grootste onafhankelijke aanbieder van bedrijfstrainingen voor IT en management professionals. De onderneming levert een breed spectrum aan praktijk- en theoriecursussen voor IT’ers en projectmanagers. De trainingen kunnen in diverse leermethodieken worden aangeboden – klassikaal in eigen opleidingscentra of op locatie bij de klant en via Internet. Cursisten kunnen technologietrainingen volgen van onder andere Amazon Web Services, Cisco, Dell EMC, Citrix, IBM, Juniper, Microsoft, Red Hat en VMware. Daarnaast biedt Global Knowledge vaardigheidstrainingen op bijvoorbeeld het gebied van communicatiemanagement, business analytics, projectmanagement en ITIL service management. Global Knowledge helpt computerondernemingen, profit-, non-profitorganisaties en overheidsinstellingen om kennis en kunde om te zetten in hogere productiviteit van medewerkers, klanten en distributiepartners.

Global Knowledge werd in 1996 opgericht en telt wereldwijd meer dan 1200 medewerkers. De onderneming heeft haar hoofdkantoor in het Amerikaanse Cary, North Carolina. In Nederland heeft Global Knowledge vestigingen in Amsterdam, Drachten, Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein, Rotterdam, Zoetermeer en Zwolle.

Ga voor meer informatie naar www.globalknowledge.nl