Geplaatst door GLS Netherlands

GLS Netherlands introduceert website met nieuwe extra’s

UTRECHT, 23 februari 2016. Nieuwe en praktische functies zijn nu centraal toegankelijk: de pakket- en vrachtdienst GLS biedt op haar nieuwe website nu voor het eerst toegang tot “MyGLS”, de all-in-one-portal voor zakelijke klanten. Particuliere klanten kunnen via de nieuwe website ook hun wensen kenbaar maken voor het bezorgen van hun pakketten.

“MyGLS” – één portal, alle tools

Met onmiddellijke ingang hebben geregistreerde GLS-klanten via de website toegang tot de nieuwe portal “MyGLS”. Eén keer inloggen – en alle GLS-tools zijn direct beschikbaar. Naast het volgen van pakketten, het zoeken van GLS-vestigingen en een contactformulier kunnen bedrijven gebruik maken van het GLS-verzendsysteem, opdracht geven voor het afhalen of retourneren van pakketten of hun persoonlijke instellingen bijwerken.

Via de sidebar kunnen zij op elk gewenst moment weer bij “MyGLS” terecht. Ook de vrij toegankelijke functies ‘Zending volgen’, het ‘Zoeken van depots en PakketShops’ en ‘Contact’ zijn op elke pagina te activeren.

Op maat gemaakt

Volledig nieuw is het gedeelte dat op particuliere ontvangers is gericht. Hier vinden ontvangers alle belangrijke informatie over de uiteenlopende bezorgmogelijkheden en retourzendingen. Daarnaast kunnen zij GLS hun wensen omtrent de pakketbezorging kenbaar maken – bijvoorbeeld in het kader van de FlexDeliveryService of wanneer er op het moment van bezorging niemand thuis was.

“Bedrijven maken graag en steeds vaker gebruik van onze Premium-oplossingen voor e-commerce zoals de FlexDeliveryService”, aldus Milo Kars, General Manager GLS Netherlands.

Snel en volledig op de hoogte

Dankzij het aangepaste design van de nieuwe website worden verzenders en gebruikers die meer over het bedrijf willen weten doelgroepspecifiek naar de gewenste pagina’s geleid. De gebruikers kunnen gericht informatie verzamelen over GLS Netherlands en over de activiteiten van de GLS Group in heel Europa. Producten en diensten zijn al naargelang de specifieke behoeften – pakket-, vracht- of expresszendingen – oproepbaar.

Ontdek de mogelijkheden via gls-group.eu – u bent van harte welkom!