Industry Wire

Geplaatst door Goud Uberconnected

Goud Uberconnected lanceert nieuwe merkcampagne Makelaarsland

Je vakantie boeken, je bankzaken regelen en zelfs je huis aan toeristen verhuren. Je kunt tegenwoordig steeds meer zelf doen. Dankzij partijen en platforms, die dat mogelijk maken. Zoals online reisbureaus, bankier-apps, Airbnb en… Makelaarsland! Want als je je huis wilt verkopen, doe je gewoon zelf de bezichtigingen. Makelaarsland regelt alle zaken, waar je een makelaar voor nodig hebt. Onine waar het kan en offline waar nodig.

Dát is de insteek van de nieuwe merkcampagne, die Goud Uberconnected voor Makelaarsland heeft ontwikkeld. In de campagne komen personen aan het woord, die op de meest geloofwaardige manier kunnen vertellen over hoe het is om met Makelaarsland aan de slag te gaan. Namelijk degenen, die afgelopen jaar hun huis verkochten via Makelaarsland! Leidraad in de verkoopverhalen is het proces, dat de verkopers doorlopen: van verbazing naar vanzelfsprekendheid naar trots.
 
Om awareness te creëren, is er een grote landelijke campagne gestart. Met de campagne wil Makelaarsland iedereen bewustmaken, dat er voor de ‘klassieke makelaardij’ een eigentijds alternatief is, waarbij je tegen lagere kosten je huis kan verkopen.

Credits

Klant Makelaarsland: Jeroen Stoop, Annette Vendel
Bureau Goud Uberconnected
Strategie Brian Hirman, Charles Borremans
Creatie Pepijn Spanjerberg, Norman Groenewegen
Account Brian Hirman, Maaike Peters
Productie Wenneker, Maaike Peters, Bart Reef
Regie Peggy Steenvoorden
DOP Jorrit Garretse
Fotografie Frank Groeliken

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht