Geplaatst door ShopSaloon

Gratis webshops via ShopSaloon.com doen goede zaken

In de maanden nadat ShopSaloon de digitale saloondeuren opende, hebben enthousiaste gebruikers gezamenlijk al 450 webshops aangemaakt. Deze doen goede zaken, dagelijks worden verschillende producten verkocht.

Een webshop is voor veel mensen een leuke bron van (extra) inkomsten, maar vraagt veel tijd en energie. Er moet een voorraad worden aangelegd, administratie gevoerd, een website aangemaakt en distributie van pakketjes worden verzorgd. De opstartkosten die dit met zich meebrengt, zijn vaak te hoog. Daardoor is een webshop niet voor iedereen weggelegd. Tenminste, dat was zo. Met de komst van ShopSaloon is een webshop voor iedereen mogelijk. En binnen enkele klikken geregeld.

Producten verzamelen en geld verdienen
ShopSaloon maakt het mogelijk om gratis en eenvoudig een webshop aan te maken en daarbinnen een eigen assortiment samen te stellen uit miljoenen producten van betrouwbare bedrijven zoals Bol.com, Zalando, Coolblue en Douglas. Deze bedrijven blijven zelf verantwoordelijk voor de voorraden, distributie, administratie en retourzendingen. De eigenaar van de webshop hoeft zich daardoor alleen te richten op het leuke gedeelte: favoriete producten verzamelen, promoten en geld verdienen.

ShopSaloon steeds leuker
Terwijl de klantenkring gestaag groeit, groeit ook ShopSaloon mee. Mede-eigenaar Roald Wegh: ‘Wij bieden steeds meer mogelijkheden. Zo kunnen eigenaren hun eigen domeinnaam koppelen aan de webshop, de producten insluiten op hun eigen website of de webshop verder personaliseren. Zo wordt ShopSaloon steeds leuker, voor bestaande én toekomstige gebruikers.’