Green Orange digital marketing opent nieuwe vestiging

Oldenzaal, 13 april 2015 – Green Orange opent een nieuwe vestiging in Utrecht. Het digitale marketingbureau heeft al kantoren in Oldenzaal en Londen en wil met de centraal gelegen locatie in Utrecht een betere bereikbaarheid voor klanten realiseren en talenten uit alle delen van Nederland aantrekken.

Het openen van de nieuwe vestiging aan de Vondellaan in Utrecht was een strategische keuze. “We hebben goed gekeken naar ons klantportfolio en in Utrecht zijn we omringt door 80 procent van onze klanten,” zegt Carlo Caunter, eigenaar en medeoprichter van Green Orange. “Daarmee zijn we een stuk bereikbaarder geworden voor de organisaties waar we mee werken. Maar dat is niet de enige reden voor het openen van deze nieuwe locatie. Door de centrale ligging zijn we nu bereikbaar voor talent uit heel Nederland. Dat is belangrijk voor ons, want we zijn met allerlei mooie, innovatieve digitale projecten bezig en verwachten daardoor aanzienlijk te groeien in de nabije toekomst. We bieden deze talenten de kans om binnen ‘GO Labs’ mee te bouwen aan onze eigen start-ups. Dan is het goed om net als in Twente bij de bron van het talent te zitten.”

Twentse roots
Ook al liggen de ambities hoog, de Twentse roots van Green Orange blijven minstens zo belangrijk. “Nuchterheid is onze kracht,” stelt Caunter. “We werken vanuit een datagedreven aanpak. Eerst op tafel leggen wat er is en vanuit die solide basis gaan we verder bouwen. Dat is wat ons uniek maakt.”

Een koninklijke locatie
Het nieuwe bedrijfspand werd eind maart al opengesteld voor de 22 werknemers van Green Orange, maar vandaag was de officiële opening. “Het is een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van Green Orange,” vertelt Caunter. “Green Orange is tien jaar geleden opgericht en dit nieuwe kantoor is een mooie kroon op ons werk. Om dat te benadrukken hangt koningin Máxima hier groots aan de muur, hebben we een oranje koelkast en oranje poefjes. Een koninklijk thema, kan je wel zeggen.”

Kijk voor meer informatie op: www.greenorange.com/thenextoffice.