Geplaatst door Vodafone

Grenzeloos ondernemen met nieuwe Red Pro-abonnementen van Vodafone

Amsterdam/Maastricht, 23 september 2016Nederlandse ondernemers die zich niet bezig willen houden met hun telefoonkosten als ze in een ander Europees land zakendoen, kunnen vanaf 10 oktober bij Vodafone terecht voor de nieuwe Red Pro-abonnementen. Met Red Pro kunnen zakelijke klanten de GB’s, belminuten en sms’jes uit hun bundel zonder extra kosten in meer dan 40 Europese landen gebruiken. Van de Nederlandse providers biedt Vodafone daarmee veruit de meeste landen om je nationale tegoed in te gebruiken. Vodafone loopt hiermee vooruit op de Europese roamingregelgeving van 2017. Daarnaast zijn belminuten van Nederland naar het buitenland, online beveiliging voor smartphones en tablets en een leentoestel bij reparatie inbegrepen bij de nieuwe abonnementen.

“Het grootste deel van de Nederlandse handel vindt plaats met landen in Europa. Het laatste waar onze zakelijke klanten zich druk over willen maken, zijn aparte bundels of onverwachte kosten zodra ze zich over de grens begeven”, zegt Patrick van der Spek, directeur zakelijke markt bij Vodafone Nederland. “Met onze Red Pro-abonnementen is dat ook niet meer nodig. We bieden onze zakelijke klanten nog meer mogelijkheden op dit gebied, zoals de recent geïntroduceerde One Business-abonnementen voor grotere organisaties.”

De nieuwe abonnementen komen in drie varianten: Connect, Select en Elite.

Red Pro Connect Select Elite
Prijs (sim-only, excl. btw) € 30 € 35 € 45
Databundel 2 GB 7 GB 15 GB
Bellen & sms’en Onbeperkt
Bellen van NL naar Europa 100 minuten Onbeperkt

Alle Red Pro-abonnementen zijn voorzien van up-to-date beveiliging waarmee  ondernemers en hun medewerkers op afstand hun smartphone of tablet instellen, beheren en beveiligen, zodat belangrijke bedrijfsinformatie altijd beschermd is. Een kapotte telefoon hoeft het zakendoen niet te onderbreken. Dankzij de standaard.  Vervangend Toestel Service krijgen klanten een leentoestel en wordt het kapotte toestel opgehaald en gerepareerd weer teruggebracht. Als de bundels niet toereikend zijn, zijn er aanvullende databundels voor Europa, voor de VS en Canada, en voor de rest van de wereld.