Groupon biedt uitzonderlijke deal: met Brad Pitt, Bruno Mars en Kings of Leon naar Make It Right-gala

Amsterdam, 16 april 2014 – Groupon, lanceert vandaag haar campagne met ‘Make It Right’, de door Brad Pitt opgerichte organisatie om milieuvriendelijke huizen te bouwen voor mensen in nood. Groupon heeft al 100.000 dollar gedoneerd aan ‘Make It Right’ en vanaf vandaag biedt Groupon in Amerika  een andere mogelijkheid aan om te doneren aan deze organisatie: een goededoelencampagne en een uitzonderlijke deal. Groupon verkoopt vanaf 22 april ook internationaal 9 uitzonderlijke deals, waarvan er maximaal 1 in Nederland te koop is. De deal bestaat uit een VIP-belevenis met een vliegticket naar New Orleans, kaartjes voor het 2014 Make It Right-gala op 17 mei aanstaande en kaartjes voor de afterparty.

Sinds het allereerste begin van Groupon hebben we via onze sociaal maatschappelijke inspanningen bijgedragen aan het bouwen en ondersteunen van de gemeenschappen om duizenden lokale partners heen,” zegt CEO van Groupon, Eric Lefkofsky. “Door onze samenwerking met ‘Make It Right’ zijn we in staat om dit belangrijke project onder de aandacht te brengen van miljoenen mensen over de hele wereld. Zo kunnen we de organisatie helpen om een significant verschil te maken, iets wat overgenomen en toegepast zou moeten worden in probleemgebieden wereldwijd.”

Het Make It Right-gala wordt gehouden in The Sugar Mill in New Orleans, waar verschillende populaire artiesten optreden, zoals Bruno Mars en Kings of Leon. Tijdens het gala is er onder meer een ‘cocktail hour’, een driegangendiner bereid door de beste chef-koks van de stad, onder wie Susan Spicer en Donald Link, lokale jazzmuzikanten, goodiebags en meer. Deze deal is zojuist in Amerika van start gegaan en is te vinden op de goededoelenpagina van Groupon Amerika. Via die pagina kunnen Amerikanen kiezen voor een donatie van $10, of ze kunnen voor $25.000 de uitzonderlijke deal kopen. Vanaf 22 april is deze uitzonderlijke deal ook te koop in Nederland.

De deal in Nederland

–          Retourvlucht vanuit Nederland naar het Louis Armstrong New Orleans International Airport;
–          Drie overnachtingen in een suite in het W Hotel te New Orleans;
–          Twee VIP-kaartjes voor het Make It Right-gala op 17 mei, met Make It Right-oprichter Brad Pitt en internationaal bekende artiesten als Bruno Mars en Kings of Leon en prijswinnende chef-koks;-          Twee kaartjes voor de afterparty;
–          Met zo goed als zeker een meet & greet met de oprichter van Make it Right: Brad Pitt;
–          Tour door een Make It Right-huis met een prijswinnende architect;
–          Privévervoer van en naar Louis Armstrong New Orleans International Airport;
–          Kosten van deze deal: 18.500 euro.

In totaal worden er 10 van deze uitzonderlijke deals verkocht. Vanaf 16 april 2014 wordt er één verkocht in Amerika. De overige deals zijn internationaal te koop vanaf 22 april 2014 in Australië, België, Brazilië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hong Kong, Ierland, Israël, Italië, Maleisië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Polen, Portugal, Singapore, Zuid-Afrika, Spanje, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.
Naast het bieden van cruciale financiële ondersteuning richt het 2014 Make It Right-gala zich op het ondersteunen van gemeenschappen door heel Amerika, inclusief de slachtoffers van orkaan Katrina in New Orleans; gehandicapte veteranen in Newark, New York; achtergestelde families in Kansas City, Missouri; en Indianen in het Fort Peck-reservaat in Montana.