Groupon daagt deze feestdagen uit vreemden te verrassen

Hoe zou je dag er uitzien, als die ene vrolijke krantenbezorger er niet zou zijn. Als die hulpvolle verpleegster waardoor je je in het ziekenhuis wel op je gemak voelt er niet meer zou werken? Onopgemerkt lopen er heel wat kleurrijke mensen rond die de dag toch echt leuker maken. Die ervoor zorgen dat je net even een glimlach op je gezicht hebt. Groupon daagt iedereen deze feestdagen uit om juist die mensen een cadeau te geven. De docent die je altijd wist te inspireren, de verpleegster van je (groot)ouders, de altijd vrolijke winkelbediende of straatmuzikant op de hoek.

De dealsite trapte de GrouponSelfie-campagne af door een aantal kleurrijke mensen zelf te verrassen en legde dit vast op video: http://www.youtube.com/watch?v=RATayJvmNnM&feature=youtu.be&list=UUZrNL_z6pEN4XfAynUj_CTw

Groupon Selfie

Je familie en vrienden, die krijgen waarschijnlijk ieder jaar een cadeau, maar geven aan een vreemde die onbewust zorgt dat jouw dag een stukje beter is, dat wordt vaak vergeten. In het kader van het Groupon-feestdagenthema ‘geven’, start de dealsite de ‘Groupon Selfie’-contest en deelt wekelijks 100 Groupon-credits uit. Voor iedereen die graag een cadeau weggeeft aan iemand die het volgens jou verdient om deze feestdagen verrast te worden. Zoals de bakker die altijd je brood bakt of de verpleegster die voor je moeder heeft gezorgd.  Het idee is om samen een selfie te nemen en die via social media te delen met de hashtags #GrouponSelfie en #NL, want de winactie loopt in verschillende Europese landen. Groupon Nederland kiest wekelijks een winnaar om die ene persoon te kunnen verrassen met een cadeau. Aan het eind van de campagne wordt een hoofdprijswinnaar gekozen die 450 Groupon-credits wint. De actie loopt tot en met 11 december. Meer informatie over de campagne is te vinden via: http://gr.pn/grouponselfienl.

Kadoshop

Groupon heeft voor de feestdagen tal van bijzondere ervaringen en producten geselecteerd die de zoektocht naar cadeaus makkelijk maakt, voor ieder budget. In de Kadoshop kan iedereen zich laten inspireren om ook voor een klein bedrag, toch een verrassend en origineel cadeau te geven. Of het nu gaat om een mooi sieraad, een gastronomisch 7-gangen diner, een tablet voor kinderen, een adembenemende ballonvaart of een kleiner cadeau, dankzij de categoriseerde indeling is het gemakkelijk te vinden. De Kadoshop is te bekijken via:  http://gr.pn/kadoshop.

Over Groupon

Groupon [NASDAQ: grpn] is een aanbieder van deals waarmee leden hun eigen buurt nóg eigener maken, hun eigen leven nóg levendiger maken en hun eigen wereld nóg groter maken. Via de Groupon-website of via de Groupon-app krijgen Grouponners dagelijks gericht korting aangeboden op eten, beauty, producten, evenementen, reizen en overige diensten.

Voor wereldwijd ruim 650.000 ondernemingen tot nu toe is Groupon een marketingplatform met een enorm bereik: met plaatselijke en landelijke deals, shopping-deals en travel-deals worden over de hele wereld 200 miljoen Groupon-leden bereikt. Zonder investering vooraf helpt Groupon bedrijven om nieuwe, nieuwsgierige en aantrekkelijke klanten aan te trekken, door onder meer deals op maat, een reserveringssysteem en waardevolle klantinzichten.

Om deals te bekijken en om je in te schrijven voor e-mails met aanbiedingen bezoek je www.groupon.nl of download je de app via www.groupon.nl/mobile. Meer informatie over Groupon-oplossingen voor ondernemers en mogelijkheden voor samenwerking vind je op works.groupon.nl.