Industry Wire

Geplaatst door M2Media

Han Roode naar M2Media

Han Roode (45) is in dienst getreden als Head of Strategy bij mediabureau M2Media. Hij gaat invulling geven aan de merk-, content- en communicatiestrategieën. Tevens maakt hij onderdeel uit van het MT.

Hij komt van Mindshare, waar hij leiding gaf aan de Content afdeling en strategisch eindverantwoordelijk was voor merken als Holland Casino, ING, Q-Music en Randstad. In 2015 won hij met zijn team de AMMA voor Beste Mediastrategie met ING. Daarvoor werkte hij onder andere als Marketing Manager bij Nimag (Suzuki) en als Manager Interactive en Sales Manager bij IDTV.

Han Roode: ‘Ik houd van uitdagingen en die zijn er bij M2Media. Verder spreken het ondernemerschap en de passie bij de mensen mij enorm aan.

Nico Hilhorst, (M2Media): ‘Mediakeuze, activaties, creatie, data en content raken steeds meer met elkaar verweven en Han kan dat met zijn achtergrond en ervaring naar een hoger niveau tillen.’

Over M2Media
M2Media is sinds 2000 het onafhankelijke mediabureau voor ondernemende marketeers, door ondernemende professionals. Bij M2Media werken dagelijks ruim dertig gepassioneerde vakmensen. Op basis van scherpe insights verzorgen zij de strategie, planning, inkoop en concepten die de effectiviteit van media-inzet verhogen. M2Media werkt onder andere voor BOVAG, Coop, KWF, Monuta, Radio 538, Rituals, Univé, Vereniging Eigen Huis, VGZ en Welkoop.

In 2015 werd M2Media, in de MT100 enquête onder ruim 700 marketeers, wederom gekozen tot nummer 1 in media-advies en tevens tot nummer 1 in marketingadvies.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht