Industry Wire

Geplaatst door Helloflex

HelloFlex introduceert een nieuwe online tool, CheckIn

6 oktober 2015 – HelloFlex introduceert een nieuwe online tool, CheckIn. Deze tool ondersteunt intermediairs maximaal bij het automatisch inschrijven van nieuwe flexwerkers.

Het inschrijfproces bij payrollers en uitzenders verloopt vaak niet optimaal. Het is een tijdsintensief en foutgevoelig proces voordat alle gegevens zijn verzameld en er kan worden verloond. CheckIn is een volledige selfservice tool voor opdrachtgevers en flexwerkers, die intermediairs veel tijd en kosten bespaart.

Hoe werkt deze nieuwe tool?
CheckIn is een selfservice tool waarmee nieuwe flexwerkers worden ingeschreven door de opdrachtgever. De opdrachtgever registreert met behulp van CheckIn de naam en het e-mailadres van de nieuwe flexwerker, en de flexwerker zelf doet de rest. De intermediair hoeft verder niets te doen. De online tool bewaakt of alle gewenste gegevens worden geregistreerd. Als er nog gegevens ontbreken krijgt de opdrachtgever of flexwerker automatisch een alert om deze gegevens alsnog te registreren.

Eenvoudig koppelbaar
CheckIn kan eenvoudig worden geïntegreerd met andere uitzendsoftware.

Meer dan alleen NAW-gegevens
CheckIn vraagt alle gegevens uit die minimaal noodzakelijk zijn voor de verloning. Ook is het met CheckIn mogelijk om andere relevante gegevens uit te vragen, bijvoorbeeld de arbeidshistorie, gevolgde opleidingen, de ziektehistorie, de uitkeringshistorie, etc.

Moderne cloud software

CheckIn is volledig geschikt voor gebruik met de mobiele telefoon.

Meer informatie over de CheckIn tool is te vinden op de website www.helloflex.com/checkin

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht